Gel

Hallo dames,

Bas zijn haar is op het moment wat langer.... Ik hoop dat hij war krul krijgt op deze manier (mijn man en ik hebben beide krullen, dus je zou denken dat het in onze genen zit).
Als ik er gel in doe, dan staat het ontzettend stoer, maar die gel blijft nooit lang zitten.....
Ik heb gel van de Hema (van Jip & Janneke). Welke gel gebruiken jullie voor jullie kids? Ik wil liever geen 'wetlook'.

Groetjes, Karin

Wij gebruiken voor Isabelle Zwitsal haargel en die werkt hier heel goed. Isabelle krijgt er krullen van en ze worden niet hard ofzo. Echt een aanrader om eens te proberen. Het ruikt ook nog eens heerlijk!
Wij doen trouwens eerst een heel klein beetje haarlotion van Zwitsal erin en daarna een beetje Zwitsal gel. Maar als je wil dat het echt rechtop blijft staan, weet ik niet of dit goed is. Hier is het echt voor mooiere krullen.

Groetjes Babybelle (hier verkopen ze het bij de Jumbo)

Hai ik heb extra strong gel, die mijn vriend en ik ook gebruiken hahahaha!
Het blijft bij Jesse ook wel even zitten, maar als ik kindergel koop, dan blijft het helemaal niet zitten.

Gr Linda

Kindergel is een drama. Heb ik ook gedaan, maar als ie 1 keer met zijn hand door zijn har gaat ligt het weer net zo plat. Ik denk ook dat we maar naar de extra strong toe moeten hahaha!

GRoetjes Saskia

voor Bram heb ik meestal spikegel van de kruidvat, deze werkt goed en zijn har blijft de hele dag in de hanekam zitten........ het is van eigen merk van de kruidvat

Terug
Bovenaan