Geld geld geld

Zoals vast wel meer Gezinnen hier hebben wij niet echt geld over. Ik doe dan ook voorzichtig aan met nieuwe kleding voor mezelf en dochter kopen. (hoewel kleding kopen tch wel een grote hobby van me is ;-) ) maar ik ben benieuwd hoeveel geld jullie ongeveer uitgeven aan kleding voor je kind en hoeveel voor jezelf per maand en waar jullie de kleding kopen.
Ik ben een grote marktplaats fan.
Groetjes

Hoi hoi,

hoewel wij het momenteel nog best ruim hebben (we willen groter gaan wonen dus dan zal dat wel veranderen) let ik toch altijd erg op. Koop vlees in de aanbieding en stop daarmee de vriezer vol en kan vaak erg crea koken met gehakt of kip en groente en een of andere saus. Kleren kopen doe ik niet zo heel veel. Voor mezelf denk ik 1 tot 2 maal per jaar. Dan koop ik ook veel in de opruiming en ben ik denk ik 150 euro kwijt. Voor de kids koop ik momenteel nog alles op rommelmarkten en op een 2ehandskledingbeurs. Afgelopen jaar heb ik voor Tijn op die kledingbeurs voor ruim 20 euro aan kleding gekocht. Kon ie wel mooi de hele zomer mee door. Voor de winter was ik iets meer kwijt maar dan heb je ook wel truien en een jas erbij. Vaak zie je het aan de kleding echt niet! Wout die draagt eigenlijk alles op van Tijn en af en toe krijgt ie iets nieuws als ik ertegenaan loop. Ook op een rommelmarkt of zo, wat dat betreft kan ik niet wachten!

groetjes Natasja

hey!

kleding voor mezelf koop ik af en toe..vooral schoenen haal ik regelmatig (nou jah.. 1x in de 2-3 maanden of zo) voor de kleine moet ik wel echt iets heeeeel leuks tegenkomen wil ik t meenemen.. krijg namelijk heeeel veel van mn schoonzusjes (3 zussen van mn vriend.. hebben samen al 10 kinderen) en de jongste van hun is n half jaar ouder dan mijn kleine mannetje.. dus komt mooi uit!

en wat ik dan dus haal, vind ik echt heel leuk.. ma dan nog geef ik er niet zoveel aan uit.. vind eigenlijk 7 euro voor n trui of zo wel genoeg.. (als je bijvoorbeeld na kleding van lief! of zo kijkt.. betaal je snel 35 euro voor n trui.. t spijt me wel, maar dat vind ik echt belachelijk)

oh jah.. en waar ik t dan koop.. voor mezelf bij miss etam outlet nog wel s wat.. ma vaak ook wel basic shirts van de hema..en voor mn zoon, daar waar ik t tegen kom.. (zeeman,wibra,hema.. noem eens wat)
en marktplaats is ook gewillig jah!

liefs!

Ik shop graag bij de hema, zeeman en h en m. Ik koop ook weleens bij Lief! Maar dan wel in de uitverkoop. Pfff, geen idee hoeveel ik uitgeef eigenlijk. Ik denk gemiddeld zon 50 a 75 euro per maand? Voor drie kinderen.

ik koop ook graag bij hema, h&m, zeeman en c&a. Betaalbaar en erg leuk! Ik zou ook nooit die dure merkkleding kopen, doe ik voor mezelf ook niet. Ik snap echt niet hoe ze het durven te vragen soms! Al zou ik geld zat hebben, ik heb het er echt niet voor over!

Ik geef veel te veel geld uit aan spullen voor Anouk. Geld dat we niet kunnen missen... Maar het is allemaal zo schattig! Dan koop ik bij HEMA, Wibra, Zeeman en Kruidvat. Anouk krijgt ook veel, zowel 2e hands als mijn schoonmoeder die regelmatig iets schattigs meeneemt. Dure dingen vertik ik om te kopen. Als een simpel shirtje al meer dan 4 euro kost, laat ik het hangen. Ht moet wel heeeeeel schattig zijn wil ik er meer voor uitgeven. En dan nog een max van een euro of 7. De merkkleding voor kids zijn zo belachelijk duur!
Speelgoed, ja, daar komt mijn man steeds mee aan. Allemaal dingetjes van max 10 euro van bijv Marskramer, maar ze heeft nu al zoveel... We kochten ook veel kan en klare voeding van Olvarit, Friso en b-merken (groente en fruit) maar sinds we de uitzending van Radar hebben gezien wbt babyoeding eet ze echt met de pot mee.
Als je het niet hebt gezien, zeker eens kijken op hun site bij uitzending gemist.

Terug
Bovenaan