Gele afscheiding?

Hallo, zaterdagavond had ik opeens een "gelige stortvloed" die heel erg sterk en vies rook. Ik dacht direct aan een schimmelinfectie, maar sindsdien heb ik het niet meer gehad. Wat kan dit geweest zijn? Ik ben nu 22 weken zwanger.
 
Ik heb ook een beetje gelige afscheiding. Volgens mij hoort het erbij. Aan het begin van mijn zwangerschap ben ik bij de huisarts geweest en die constateerde een schimmelinfectie maar omdat je als je zwanger bent niet veel medicijnen mag en omdat ik ook alergisch ben voor sommige medicijnen heb ik alleen een zalfje gehad. Bij de verloskundige heb ik dit wel gemeld maar die deed er erg laconiek over. Dat schijnt erbij te horen, heeft te maken met het veranderen van je hormonen. De ene keer is het ook erger dan de andere keer. Ik weet natuurlijk niet hoe erg jij het hebt maar bij mij leek het tot 2 weken terug af en toe op het gevoel dat je hebt als je een klein beetje in je broek plast. Nu is het sinds 2 weken weer veel minder. Ik maak me er maar niet te druk om. Ik ga het overigens wel vragen de volgende keer als ik naar de verloskundige ga. Heb jij het al gevraagd?
 
Terug
Bovenaan