gele ontlasting

Hallo,
Mijn dochtertje van ruim 2 jaar heeft sinds ze buikgriep heeft gehad gele ontlasting. Ze eet verder wel weer normaal, maar die ontlasting blijft licht geel. Weet iemand of dit normaal is?
 
Ik heb eigenlijk geen flauw idee, dit herken ik niet van onze zoon terwijl hij ook laatst een flinke buikgriep heeft gehad. Anders bel je toch eventjes naar je huisarts? Dan weet je het zeker. Succes ermee!
Groetjes van Ruth
 
die van mij hebben ook altijd van die lichte ontlasting als ze ziek zijn geweest, ik herken het dus wel. Gaat hier na een paar dagen wel weer over op gewone kleur, darmen hebben even tijd nodig om weer op rit te komen, denk ik.
Als je het gevoel hebt dat het te lang duurt kun je ter geruststelling even naar de huisarts bellen, daar zijn ze voor toch?
 
Hoi

ik was net opzoek naar zo'n topic. Mijn zoon (2j.8m)is nu ruim anderhalve week beter van de griep, maar heeft nog steeds lichtgele ontlasting. Is dit te lang? Is het bij jouw dochter al weer over Lien? En hoe lang duurde het?

Ik zat ook al aan de huisarts te denken, maar als het normaal is, zal het wel goed zijn. Misschien dat het bij de ene wat langer duurt dan bij anderen? Hij poept ook niet  elke dag, dat scheelt eventueel ook weer.

Hopelijk kunnen jullie helpen,

Groetjes,

Jedi  
 
Terug
Bovenaan