gele plekken bij de tepel

hoi hoi ben nu bijna 18 weken zwanger en heb behoorlijk gevoelige tepels en borsten. vanmorgen zag ik gele vlekken bij men tepels. dit ken ik niet van men eerste zwangerschap. heeft iemand enig idee wat dit kan zijn. het is niet pijnlijk ofzo maar vind het wel een beetje raar

groetjes
 
Nee heb ik niet gehad. Heb je al gegoogeld. Ik weet niet of je met 18 weken al iets van melk hebt? Ik las dat melk ook gele vlekjes kan achterlaten.
Gaan ze er niet af met een washandje? Ik heb wel bobbels onder mijn tepels gehad behoorlijk grote die steeds gaan en komen en op een tepel schilfertjes... Misschien kun je even naar de huisarts bellen en vragen aan de asistentes of dat normaal is ofzo!

Geen zorgen maken hoor!
 
Als het op de tepelhof zit (dus de donkere cirkel om je tepel) kunnen het vet kliertjes zijn die ervoor zorgen dat je tepel vettig blijft. Zit het echt op je tepel zelf dan kunnen het i.d.d. ook melk (restjes) zijn, die kan je dan wegwrijven. Je kan echt al voeding hebben met 18weken. Sommige vrouwen merken het wel tijdens de zwangerschap en andere niet.

groetjes
 
Terug
Bovenaan