Gelige afscheiding

Ik heb best veel last van afscheiding en draag ook altijd inlegkruisjes.
Wie heeft hier nog meer last van? Het is altijd een beetje gelig en  soms denk ik ook dat het urine is.
Zou dit kwaad kunnen?
Ik ben 29 weken zwanger.
Sorry voor de gekke vraag.

xxx

He Marina

ik heb hetzelfde en wordt er tureluurs van, je kunt er bij de huisarts iets voor krijgen...(moet er zelf ook weer een achteraan) bij de zwangerschap van Daniëlle heb ik het ook gehad en heb het toen ook gevraagd aan de huisarts en VK, het gebeurt vaker en kan geen kwaad. het is alleen niet fijn. inlegkruisjes ed verdwijnen hie helaas tijdens de zwangerschap niet uit het toilet...helaas...maar na de bevalling wordt het wel gelijk een stuk minder..dat was bij Daniëlle wel en ik hoop nu ook..

groetjes Veronique

Hey. Ik vind je vraag helemaal niet gek. Heb er zelf ook last van. Ben ook voor t eerst inlegkruisjes gaan dragen. Heb in diverse boeken gelezen dat t normaal is. Heb me er dus ook niet druk om gemaakt.Ik denk dat als het urine zou zijn je het wel zou merken als je het verliest.

Marian

Hoi hoi,

Als je urine verliest hoef je dat niet perse te merken qua gevoel. Ik heb er zelf ook al een week of 2 last van(ben nu 28 weken) en ik merkte het pas aan de geur dat het urine was. Het is zo minimaal dat ik inlegkruisjes kan gebruiken(nog wel) met een geurtje.

Vertrouw je het niet gewoon bellen. Voor de vk is geen vraag te gek. Jij bent ook geen expert toch???? Als je trijfelt bellen wordt er altijd tegen mij gezegd......

gr Linda en succes ermee!!!

Terug
Bovenaan