Gelige / witte afscheiding ... wat is dit?

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Een beetje een vies vraagje misschien, maar ik heb nu last van gelige / witte afscheiding. Wat kan dit betekenen? Ben nu 8 weken zwanger, vind het super spannend en hoop dat het allemaal goed gaat. Mag 24 december voor een echo, maar dat duurt nog zo lang ....

Dank jullie wel,

Liefs Suus

Hoi Suus,

gefeliciteerd met je zwangerschap. Het is helemaal normaal hoor dat je wat meer afscheiding hebt dan normaal. Schijnt bij de zwangerschap te horen, je moet alleen aan de bel trekken als het anders van kleur wordt of stinkt.

Geniet van je zwangerschap

groetjes Pukkie

hoi Suus,

Ik heb het ook behoorlijk! en het stomme is (nog viezer praatje) het ruikt ook...
Ik was me elke dag met vrouwenzeep onder de douche en dan gebruik ik maar inlegkruisjes...

liefs Sas

hoi,

ja ook ik heb meer afscheiding dan normaal.Het hoort bij de zwangerschap.Heb ik bij mn andere zwangerschap ook gehad.Ik gebruik net als sas ook lactocyd (tenminste het goedkopere huismerk van de etos).
Inleg kruisjes kun je natuurlijk ook wel gebruiken, maar ik moet zeggen dat je in je zwangerschap gevoeliger bent voor bacterieen.Dus de kans dat je een schimmelinfektie of blaasontsteking hiervan krijgt is groter.Dus daar moet je erg voorzichtig mee zijn.
groetjes

Ja dat is zo! maar ik heb als "bijverschijnsel" dat ik bijna elk half uur tot een uur wel moet plassen! dan verschoon ik elke keer het inlegkruisje......dan blijft mijn broekje in ieder geval schoon, soms is het namelijk best veel :S en dan is het maar goed dat er iets tussen zit zeg maar !

Terug
Bovenaan