<p>Hallo, </p><p>Voor het eerst in mijn leven plaats ik iets op een forum. </p><p>Ik heb een gezonde dochter van ruim 15 maanden. </p><p>Op 19 december is mijn 2de kindje geboren een Zoontje genaamd Tijmen. Hij is met 23+4 geboren (Maar was vermoedelijk nog 2 weken ouder). Hij had een zeer zeldzaam syndroom waardoor hij niet met het leven verenigbaar zou zijn. Naar omstandigheden gaat het eigenlijk wel oké met me. Behalve dat ik zo ongelofelijk graag nog een kindje wil. Ik ben echt obsessief bezig met googlen over zwanger worden, eerste symptomen, innesteling etc.</p><p>Van de gynocoloog kregen we het advies mijn cyclus af te wachten voor we voor een 3de kindje zouden gaan. Echter in the heat of the moment hebben we natuurlijk onveilig lopen klussen. Ik ben rond 9 januari gestopt met bloeden na de bevalling en ik had het gevoel toen gelijk mn ovulatie te hebben. Echter weet ik dit natuurlijk niet zeker. Gisteren had ik wat roze afscheiding en zeer licht bloed bij het afvegen (innesteling??). Ik wordt helemaal gek van de onzekerheid en wil gewoon zo graag nog een kindje. </p><p>In mijn omgeving lijkt iedereen zwanger te zijn of te worden. Ik vroeg me af of hier meer mensen zijn die deze situatie en gevoelens herkennen?</p><p>Groetjes mama van een mooie dochter en een sterretje.</p>