gelijk

hallo allemaal,ik hoor bij het zwanger worden forum,sommige van jullie geven aan dat,als je er te veel mee bezig bent,dat het niet lukt,ik ben daar een van,ik was de 25e weer ongi geworden,ik ben 8 maanden bezig!!maar het zat me niet mee,me vriend in feb en mei 2x geopereerd aan een abces bij ze stuitje,konden we er niet voor gaan,ik ben 25 aug geopereerd,dus allemaal dingenw aardoor we er niet voor konden gaan.ik ben iemand die erg ongeduldig is,en me wel is druk kan maken om de gekste dingen,ik geef ook toe ik ben er veel te veel mee bezig,denk er de hele dag aan,en zie het nu gelukkig in,me schoonzus is gelijk zwanger geraakt,had ik even moeite mee,maar nu wel blij voor haar,ik heb gisteren al afscheid genomen voor verlopig,bij het zwanger worden forum.ik ga me op andere dingen richten,want het beheerst heel me leven en dat wil ik niet,ik wou ook even afscheid van jullie nemen,ik kom over een tijdje wel weer terug,maar ik moet dit doen van mezelf anders kan het wel heel lang gaan duren dames,ik owu dit even kwijt,heel veel sucses met jullie zwangerschap en hopelijk kan ik me gauw bij jullie voegen gr manuela
 
AL met al ben je dus wel 8 maanden gestopt,maar eigenlijk veel minder kansen gehad om zwanger te raken toch?
Maar als je eenmaal zo ver bent dat je zegt: zo,nu gaan we er voor lijkt iedere maand er een te lang!
Toch schijnt het normaal te zijn dat je ongeveer er een jaar over doet zwanger te worden,de een veel sneller,de ander wat langer.Je moet proberen er idd niet al te veel mee bezig te zijn,want daar word je alleen maar gestresst van.Wel gewoon blijven kijken waneer jou vruchtbare periode is.Wie weet is het raak voor je het weet,en anders kun je altijd even naar het ziekenhuis gaan om te laten bekijken waarom het zo lang duurt.

succes ermee!!
 
goeie beslissing hoor, ik weet zeker dat jou dat ten goede komt. Al is het alleen maar geestelijk. Ik weet waar ik over praat, ik heb er 10 jr over gedaan om een kindje te krijgen. Pas toen ik het een plekje had gegeven was ik ineens zwanger en ik ben er echt van overtuigd dat het al die tijd niet lukte omdat ik er teveel mee bezig was, het bijna een obsessie werd.....

gr sandra (mv kim 10 mnd) en heel veel sterkte
geniet van al het mooie wat het leven te bieden heeft.
 
Hoi Manuela,

Ik kan mezelf herkennen in je verhaal. Wij zijn ook dik 10 maanden bezig geweest wat niet lukte en toen er op mijn werk het een en ander ging veranderen hebben we afgesproken het even rustig aan te doen. Nou, je begrijpt het al... zwanger dus!!
Net het moment waarop we er niet zo mee bezig zijn geweest en het eigenlijk even niet 'uit kwam'...
Het is overigens wel allemaal goedgekomen hoor, op het werk ook.
Ik hoop dat het voor jou ook geldt en je snel opp het forum hier te vinden bent. Veel geluk en succes.

Liefs Sas (31 weken)
 
hoi manuela

ze zeggen het idd als je er te veel mee bezig bent dat het dan niet lukt.
ik ben het daar niet helemaal mee eens. ik ben zelf ook heel ongeduldig en was er ook al lang voordat ik met de pil stopte mee bezig. maar het was in 2x raak.
het heeft denk ik meer te maken met de kwaliteit van het zaad, de conditie van jouw eitjes en je baarmoeder en eileiders enz enz enz. ik denk eigenlijk meer dat het lichaamelijk is dan geestelijk hoor.
en natuurlijk het vrijen op het juiste moment.
veel geluk en succes en hoop je hier gauw te zien.

al zal ik er dan niet meer zijn..hihi

groetjes van sandy 35wk+6
 
hoi hoi,bedankt meiden,en sandy,het wordt echt een obsessie en beheerst me leven,ik ben heel vaak down,omdat ik erg onzeker ben,van straks lukt het niet op de gewone manier,ben het wel met je eens dat het ook lichaamelijk is,me dokter heeft me verteld dat,een narcose ook niet echt bevordelijk is voor het zwager worden,me vriend 2x en ik ook,dus ja en gestresst,druk maken om dingen dat speelt allemaal een rol,waarom ik me nu op andere dingen wil richten,en dan zal ik zien dat het wel op een dag in een keer lukt,dames heel erg bedankt en hoop dat ik me gauw bij jullie kan voegen gr manuela
 
Terug
Bovenaan