geloof dat ik er nu ook is doorheen zit.

blehhhhhhhhhhhh ben het strontzat.. heb zoveel last van me liezen en me onderkant dat kslecht kan lopen. ben doodmoe ik ben het zo zat.
wou dat kvanacht maar ging beginnen was kalles kwijt.. tenminste hoop kdan. maar dit is ook niks..
net ff klein stukje hond uitgelaten denk nog geen 3 min ben gewoon verrot en zoveel last dat kecht zoiets heb van ja geloof dat ik nu aan de beurt bent met zulke kutklachten.. sorry hoor

Blech dat is zeker niet leuk!! Denk dat iedereen op het laatst er wel wat door heen zit. Heb zelf sinds twee dagen extreme last van mijn eczeem (in jaren niet zo erg gehad als nu) in mijn gezicht...alles trekt en doet zeer en het is vuur rood. En fatsoenlijk lopen kan ik eigenlijk al een hele tijd niet meer.
Dus ja ik vind dat je er ook wel eens lekker door heen mag zitten. En daar hoef je ook echt geen sorry voor te zeggen lijkt mij!!!
Maar we zetten stug door! Want we zijn gewoon stoere vrouwen :D
Liefs nelie

Hi, dat van je liezen komt mij ook zo bekend voor. Bah, kan ook bijna geen stap meer geven. En nu heb ik ook nog eens de griep te pakken. Voel me ook zo een slechte moeder voor de andere 2. Wil zo graag weer lekker achter ze aan rennen en gek met ze doen, maar de energie is weg. Gelukkig weten wij de datum van de keizersnede, maar zou blij zijn als het hoofdstuk zwanger uit is. Ben er klaar mee!!!!
Liefs

balen,balen zeg!ik heb dat nog niet die pijn in de liezen,weet je de oorzaak ook?wel heb ik regelmatig steken in mn kont,ook geen pretje moet ik zeggen...
en nu weer enorm moe,ik hoef maar wat te doen en ben enorm versleten,net een oud wijf voel ik me!
voel me ook geen goede moeder op moment hoor kan weinig verdragen van ze en eens lekker een eind lopen zit er helaas ook niet meer bij!ah ja nog even volhouden,buiten dat nog niet superbeu,kan vooor mij nog wel 2 weekjes duren,als mn klachtjes maar beperkt blijft haha..........kan begrijpen als je zoveel pijn krijgt enzo dat je wel meteen wil bevallen hoor
liefs jootje

Zo herkenbaar, het is echt waar in dit geval dat die laatste loodjes het zwaarst zijn. Door het energietekort, de pijn en het oncomfortabel zijn heb ik ook geen zin om wat dan ook te doen!!

Balen dat je zo weinig meer kan!! Ik hoop voor jullie dat jullie ook snel aan de beurt zijn!!

Heel veel succes meiden en zet hem op als het zover is!!!

Liefs ciomama

babyxxx dat bad werkt niet echt. wel als ik last heb van mijn bekken dat verzacht dan. ik weet ook niet wat het is maar word er wel moedeloos van hoor..
daarom hoop kmaar dat we gauw mogen..

Terug
Bovenaan