A
Anoniem
Guest
Hallo mensen ik ben nieuw hier en wil graag mijn ei kwijt. Ben al drie jaar bezig om zwanger te worden ziekenhuis in en uit en steeds maar weer die ongi ik trek het niet meer en denk dat het niet wil en ook niet meer gaat gebeuren was nu een voor het eerst een dag overtyd en had zoveel hoop en ja hoor net weer ongi wou mezelf wel wat aandoen!
Het word veels te zwaar zo, mijn zus heeft er drie en je ziet iedereen zwanger rondlopen of met kleine baby's ooohhhh en ik heb al zo lang een kinderwens maar goed ben er wel achter dat er veel meiden en vrouwen zyn die waar het geluk er ook niet is. En tuurlijk hoop ik voor iedereen hier op de forum dat ze gauw succes zullen hebben.....
Lieve groetjes Lin
Het word veels te zwaar zo, mijn zus heeft er drie en je ziet iedereen zwanger rondlopen of met kleine baby's ooohhhh en ik heb al zo lang een kinderwens maar goed ben er wel achter dat er veel meiden en vrouwen zyn die waar het geluk er ook niet is. En tuurlijk hoop ik voor iedereen hier op de forum dat ze gauw succes zullen hebben.....
Lieve groetjes Lin