Geloof er niet meer in

A

Anoniem

Guest
Hallo mensen ik ben nieuw hier en wil graag mijn ei kwijt. Ben al drie jaar bezig om zwanger te worden ziekenhuis in en uit en steeds maar weer die ongi ik trek het niet meer en denk dat het niet wil en ook niet meer gaat gebeuren was nu een voor het eerst een dag overtyd en had zoveel hoop en ja hoor net weer ongi wou mezelf wel wat aandoen!
Het word veels te zwaar zo, mijn zus heeft er drie en je ziet iedereen zwanger rondlopen of met kleine baby's ooohhhh en ik heb al zo lang een kinderwens maar goed ben er wel achter dat er veel meiden en vrouwen zyn die waar het geluk er ook niet is. En tuurlijk hoop ik voor iedereen hier op de forum dat ze gauw succes zullen hebben.....
Lieve groetjes Lin

Hoi Lin.

wat vervelend om te horen!
Ik weet hoe belangrijk het is als je een kinderwens hebt.
Ik mag niet zeuren ik ben pas in ronde 2 maar als ik jou zo hoor dan denk ik bij me zelf ja.. is toch anders dan dat veel mensen denken.

Ik hoop dat het allemaal nog goed komt voor jullie!
Ik wens je heel veel succes en sterkte de komende tijden.

Liefs , Amber

Hoi lieve Lin,

Ik ben zelf bijna 2 jaar bezig en ik krijg bijna een kijkoperatie. Tot nu toe is er niets gevonden.

Ik zit ook vee lop het Als het langer duurt-forum. Misschien is dat ook iets voor jou? Daar zitten nog meer meiden die al lang op een zwangerschap wachten.

Heb je alle behandelingen al gehad tot IVF/ICSI aan toe?

Liefs Daisy

Hee meid,

wat naar dat je ook al zo lang bezig bent!!!en dan zie je idd overal zwangere vrouwen en baby's!!!
Was ook benieuwd wat voor behandelingen je al hebt gehad!
hoop v oor je dat je echt gauwwwww zwanger mag worden...en jij ook lieve Daisy!

liefsss

Mijn moeder heeft ook jaren moeten wachten, 1000den onderzoeken en toen ze uiteindelijk zwanger was van mijn zus gaf ze deze uitspraak:

Als je niet meer hoopt
niet meer zeurt en zelfs niet meer klaagt,
Zul je krijgen waarom je hebt gevraagt.

Mijn moeder had het namelijk opgegeven en toen werd ze zwanger. Heeft haar 7 jaar gekost :) En ik ben de jongste van 4 ;-)

Ik wens je veel sterkte!

Heey meid,

Wat naar nou!! Heb je al veel behandelingen gehad dan? Ik heb hier geen ervaring mee, zit in ronde 5, maar leef wel erg met je mee!!

Heel veel sterkte meid!!!
Liefs ciomama

Hoi dames bedankt voor al jullie lieve berichtjes, ik moet morgen weer na het ziekenhuis en ze gaan dan eindelijk beslissen waarmee ze willen beginnen, ook omdat de overgang vroeg is bij mij in de fam ik vind alleen dat ze die vooronderzoeken veels te lang doen schiet je niks mee op.(uitgangsecho) tig keer per maand word je flauw van. Ik leef met jullie mee en hoop dat iedereen gauw geluk heeft.

Liefs Lin

Je hebt na drie jaar nog geen behandeling gehad begrijp ik uit je berichtje? Dat duurt idd wel erg lang!

Zoals ik al schreef zijn wij nu bijna 2 jaar bezig en zitten we (na een half jaar nu) bijna aan het eind van de onderzoeken. Alleen nog de kijkoperatie en als daar niets gevonden wordt, gaan we met IUI beginnen.

Succes meid! Houd je ons op de hoogte?

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan