Ervaring? Ja, mijn schoonvader is paragnost!
Ik denk dat iedereen wel "van die gaven" heeft, maar de een heeft ze wel/beter ontwikkeld dan de ander. Hij staat ook op beurzen en ik ben zelf ook wel eens op zo'n beurs geweest. Grappig om eens te gaan kijken. Heb zelf nooit een consult gehad. Geloof wel dat de paragnosten die op zo'n beurs staan niet allemaal even goed zijn, of misschien beter gezegd: dat ze niet allemaal voor jou even goed zijn. Ieder heeft zijn eigen levenservaringen etc, dus de een kan jouw vragen beter beantwoorden dan de ander.
Mijn schoonvader voelt (soms) wel aan of iemand last ergens van heeft. Hij stuurt die mensen, als hij denkt dat het ernstig is/kan worden, door naar de huisarts. Hij kan niet zien wanneer je dood gaat en als hij het wel kon dan zou hij het niet vertellen. Voor zover ik het kan inschatten krijg je tijdens een consult met een paragnost alleen te horen wat je wilt horen (en dat is ook wel een beetje cynisch bedoeld).
Op zich dus allemaal niks engs hoor! En als je nieuwsgierig bent dan gá je toch gewoon een keertje naar zo'n beurs en neem je gezellig een vriendin mee!
Groetjes,
Ellen mv Julian