Geloven jullie in de maansteen? Of krachten van overledenen?

<p>Hoi hoi,</p><p>Nouja ik ben dus zwanger geraakt deze maand. Heel verdrietig allemaal. Mn schoonmoeder is 3 weken terug overleden en we hebben haar gevraagd of ze ons wil helpen met zwanger worden. Ze zei dat ze dat ging doen. Precies 3 weken terug is ze overleden en nu 3 weken later ben ik dus zwanger. Heel bijzonder en meestal ben ik vrij nuchter, maar wij voelen het alsof zij hierbij heeft geholpen op een of andere manier.  Maarrr ik heb dus ook sinds 2 maanden een maansteen bij me.. geloof ik ook nooit in! Maar ik dacht baat het niet dan schaad het niet. Mn moeder had deze gegeven. Die gelooft in dat soort dingen. Maar ja wel 2 maanden erna zwanger. </p><p>Geloven jullie dit soort dingen? Ik zou zeggen allemaal een maansteen kopen haha ?</p><p> </p>

Nee geloof ik niet in, eerder dat je met je hoofd deze maand bij andere dingen zat ipv het zwanger worden. (gecontroleerd trouwens)
En nu is het gelukt dat hoor je zo vaak ;) 

[quote quote=10172653]Nee geloof ik niet in, eerder dat je met je hoofd deze maand bij andere dingen zat ipv het zwanger worden. (gecontroleerd trouwens) En nu is het gelukt dat hoor je zo vaak [/quote]
Ja dat kan het ook zijn hoor! We zijn er idd helemaal niet mee bezig geweest. Maar toch denk je ergens: zou het?? Ik ben vrij nuchter maar nu denk ik hmm. Maar zoals je zegt idd weinig mee bezig geweest misschien daarom!
Vind de gedachte alleen al wel mooi

Gefeliciteerd! Ik geloof er wel in, zelf ook ooit iets mee gemaakt. Die maansteen goed idee, heb net ff gegoogled, heb jij gewoon een steentje wat je bij je draagt?

[quote quote=10172657]Gefeliciteerd! Ik geloof er wel in, zelf ook ooit iets mee gemaakt. Die maansteen goed idee, heb net ff gegoogled, heb jij gewoon een steentje wat je bij je draagt?[/quote]
Dankje! 
Ja ik draag de steen soms in mn broekzak maar ook wel eens in mn bh. Wissel het een beetje ?

[quote quote=10172670]Gecondoleerd! ik geloof er echt niet in. Ik had ook zo’n steen gekregen en die heeft in de kast gelegen en ook zwanger.[/quote]
Misschien omdat ie evengoed in huis lag.? Nee even gekkigheid.. k weet het niet en het is ook niet bewezen bij mij dat t daar door komt maar agh haha
Gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan