Geloven wel of niet....ik ga toch een afspraak bij de huisarts maken!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Ben laatst bij een medium geweest omdat ik van veel bekenden om me heen had gehoord dat die man toch wel goed is en er wel degelijk dingen door hem gezegd worden die niemand anders kan weten. Ivm overlijden van mijn moeder bijna 9 jaar geleden is mijn zus daar eigenlijk terecht gekomen en zij heeft daar veel baat bij.
Nou ik met mijn vriend en vorige week geweest met mijn brandende vraag waarom wij nog niet zwanger zijn!!! Hij kan namelijk ook bij mensen pijn, ongemakken  voelen en verlichten. Dus hij zei dat wij pas over 2, 3 jaar pas kinderen zullen krijgen!!!
Hij voelde bij mijn eierstok dat er een verkleving of verstopping zit een daardoor er geen bevruchting kan plaatsvinden en dat bij mijn vriend niks mis is. En ik vond ook heel vreemd dat hij meteen zei hoever ga je erin om kinderen te krijgen...wat moet ik hiermee???
Het heeft me wel heel nieuwsgierig gemaakt en hij zei ook dat ik gewoon een afspraak bij de gyn moest maken om het allemaal even te laten checken en dan wist het ook zeker. Ben nu dus weer ongi en ik wil volgende week naar de HA maar ik moet nog bellen. En blijkbaar duurt het heel lang voordat je bij de gyn terecht kunt!
Bizar hè??!!
Groetjes van Suus.

Hee Suus

Wat moet dat raar geweest zijn om te horen zeg!
Ik kan me voorstellen dat je nu dan toch maar een beetje actie wil ondernemen.
Sterker nog: Ik zou dat ik jouw geval ook zeker doen.
Alleen.....hoeveelste ronde is dit voor jullie, en heb je al getemperatuurd?
Want mijn huisarts stuurde me weg om eerst twee maanden te gaan tempen, dus
kan het zomaar zijn dat die van jullie dat ook doet. Of hij moet je natuurlijk meteen
geloven......pfff lastig hoor.

Ik wens je iig heel veel succes en hoop dat je gweoon meteen door mag.
Dikke kus Annet

Hoi Annet,

Wij gaan ronde 10 alweer in. Ben net weer ongi geworden. Ben altijd stipt op tijd, mijn ei ook. Raar dat dan volgens hem niet zou werken. Ik heb de afgelopen 2 maanden al netjes getempt en ik ga natuurlijk niet tegen die HA zeggen van die medium want dat gelooft hij of zij natuurlijk niet!! Ik ben september vorig jaar al gestopt met de pil, dus dat is ook alweer een hele tijd. Nou en stel dat ik echt iets "mankeer" gaat er weer een hele tijd overheen voordat het echt raak zal zijn. Maar hopelijk GEEN 2 jaar!!!!!!!!!!
En gaat het met je man al beter?

Groetjes van Suuske!

Hee Suus

Sjonge, jij bent dus ook al een hele tijd bezig zeg!
Inderdaad wordt het wel een keer tijd om naar de Ha te gaan, en als je al getempt hebt, dan zal hij je vast wel willen helpen. Ben benieuwd hoor.....

met mijn mannetje gaat het wel weer redelijk.
Helaas zit kunnen we nog niet echt vrijen, daar moeten we dus nog even (een week ofzo pfff) op wachten. Maar volgende ronde doen we weer mee hoor. Zodra hij weer kan mogen we ook zijn sperma laten testen dus we zijn benieuwd.....

Ik wens je heel veel succes, laat je het weer even weten??
Dikke knuf Annet

Terug
Bovenaan