geluid/knik uit de buik

Hallo,
Ik hoor regelmatig uit mijn 9 maanden dikke buik een geluid dat het best te vergelijken is met de knak/knik die veel mensen horen als ze door de knieen buigen. Mijn verloskundige weet niet wat het is maar heeft ooit eens iemand anders dit horen vertellen. Ik hoor het alleen maar als mijn baby beweegt. En meestal stopt het bewegen erna, is het zeg maar even stil. Zou het het kraakbeen of bot van de baby kunnen zijn? Wie weet hier iets van??
Alvast bedankt!
 
hey hoi!


Wat grappig eens te lezen dat er meer mensen last van hebben.
Ikzelf hoor het ook al een hele poos,maar kan het nog steeds niet plaatsen.
Ben zelf dan ook wel erg nieuwsgierig wat het zou kunnen zijn.....
Moet de 6e januari weer naar de vk,dus wellicht dat hij zou weten wat het is(waar ik niet van uit ga hoor....)



groetjes
 
Jaaaaaa, ik weet het!!! Ik had het ook. Door je zwangerschap worden je banden slapper waardoor je schaambeen losser komt te hangen. Het knak wat je hoort is je schaambeen wat weer op z'n plek springt. Toen ik het begon te horen ben ik binnen 2 dagen bevallen dus ik hoop....
 
Ik ken het niet, maar wil wel even zeggen dat het goed is om dit hier te melden!! Zo kunnen andere mensen die dit ook hebben, het herkennen, en ervaringen uitwisselen. Gaaap natuurlijk is dit waar de site voor is... maar dan nog: ik wilde 't effe zeggen. Bijzonder hoor! ;-)
 
Terug
Bovenaan