geluid

hmimes

New member
Kunnen jullie gewoon stofzuigen als jullie baby slaapt en de rest van de dingen . Ik moet echt op me tenen lopen wordt van alles wakker . Wil dit liever niet . Je kan moeilijk tegen bezoekers zeggen dat ze moeten fluisteren . Maar soms ligt hij wel te slapen met de tv aan ??
 
Ik kan alles doen...
Hij reageert zelfs niet als de honden tekeer gaan en die kunnen er wat van. Met als gevolg dat ik moet schreeuwen om er bovenuit te komen. Maar Logan slaapt rustig door ook in de box

Moeten ze gewoon aan wennen
 
Xilyano slaapt ook door veel dingen heen. Ik stofzuig gewoon de slaapkamer terwijl hij slaapt. Maar met een week of 4 is hij ergens van geschrokken denk ik want hij is nu wel schrikachtig...maar meer van plotselinge korte harde geluiden, en dat is ook de ene keer wel en de andere keer niet. Ik heb wel van het begin af aan geluid bij hem gemaakt dus hij is er aan gewend denk ik.
 
Ow wat lastig meid. Ik kan gewoon alles doen als Dean en Jack liggen te slapen. Wij hebben nooit stil gedaan in hun bijzijn dus wellkcht zijn ze er gewoon aan gewend, ze hebben ook een week in het ziekenhuis gelegen en daar is het ook niet stil.

Heb eerder het idee dat ze het lastig vinden om te slapen als het helemaal stil is ;-)

Hoop dat ze gauw lekker slaapt ook met geluid anders kan je zowat niets doen in huis.

Sterkte! Liefs Lynn.
 
hij is al een moeilijke slaper van een klein geluidje al wakker dus dan is het helemaal moeilijk om geluid te maken . Want ik ben dan al blij dat hij eenmaal slaapt . Moeilijk is het dan ...
 
Oh sorry ik zie nu dat ik 'ze' schreef, ik bedoel natuurlijk hij.....

Misschien een idee om hem overdag ook even op zijn kamertje te laten slapen zodat jij kan stofzuigen oid of wordt hij daar ook wakker van? En bijvoorbeeld inbakeren? Worden ze vaak ook wat rustiger van en slaoen dan ook vaak sneller en rustiger. Ik gebruik voor mijn jongens de Puckababy Peep. (hun zijn heel druk met de armpjes, vandaar)

Liefs
 
Hier slaapt Lucas door alles heen.... zelfs in een drukke supermarket met huilende kids om hem heen. Ben daar echt blij om.
 
Hey meis

Wat vervelend... Heeft jou kraamhulp altijd sil gedaan dan? En jij daarna ook? Laurie slaapt door alles heen... Hardemuziek..tv..stofzuigen..blaffende/grommende honden... Maar dit is ze vanaf t begin af aan gewend.. Laurie word juist vaak wakker als t stil is.

Is het niet een idee om een paar keer bv te stofzuigen als hij slaapt of moe is.. Dat hij er misschien toch aan went?
 
Terug
Bovenaan