Geluiden alsof het benouwd is voor de baby

<p>Hey hallo, mijn zoontje is bijna 3 maanden en hij maakt van die geluiden alsof hij het benouwd heeft. Zulke piep geluiden en ook geluiden als een duif. Toen we naar de kinderarts gingen heeft hij gezegd dat t normaal is en zijn keelholte nog klein is en het met 5/6 maanden weer goed komt. Ik mij geen zorgen moet maken. . </p><p>Soms heb ik het gevoel ook alsof hij geen adem krijgt. <br /><br /></p><p>wie heeft dit ook meegemaakt? Of kent dit? Graag jullie ervaring delen hoe jullie ermee zijn omgegaan en wat jullie gedaan hebben om het goed te krijgen. </p>

Als hij echt geen adem kan krijgen of te weinig zuurstof ga je intrekkingen zien bij zijn ribben en/of in de holte tussen de sleutelbenen. Daarnaast kunnen ze blauwe nagels krijgen of een blauwe waas om de mond en kunnen hun neusvleugels op en neer bewegen bij het ademen. Zie je dit dan moet je zo snel mogelijk de huisarts bellen. Zie je dit allemaal niet dam zal het inderdaad wel mee vallen met de benauwdheid. Hoe dan ook, als het je niet lekker zit altijd aan de bel trekken

Terug
Bovenaan