geluiden in de slaap

Ik weet niet of ik hier goed zit maar probeer het toch..

Mijn dochtertje is nu bijna 6 wk en al vanaf de geboorte maakt ze geluiden in haar slaap.
Nu weet ik dat ze dat doen maar ze maakt 'rare'geluiden.
Oa hoog piepen, soort van keel schrappen,  echt naar om te horen.Ze heeft hievoor al 3 dg in het ziekenhuis gelegen maar men kan niets vinden.Heeft ook aan de bewaking gelegen, hart,longen en zuurstof werden hier op nagekeken..maar niets te vinden.

Ik vraag me af of hier meer moeders/vaders mee te maken hebben gehad..
Ik lig nl s'nachts vaak wakker om naar haar te luisteren...ze ondervindt er vaak zelf geen hinder van maar mama des te meer..

Aalvast bedankt voor jullie reacties.....

mijn zoontje geeft ook veel geluiden in zijn slaap maar ik doe de deur van de slaapkamer dicht en hij maakt maar lekker geluidjes ze zeggen dat als je baby veel indrukken heeft gehad die dag of dat moment dat ze dan dromen en veel geluidjes maken de een schrikt na die tijd ook huilend wakker mijn zoontje doet dat de ene keer wel en de andere keer niet ik dnek dat je je niet druk hoeft te maken hoor. groetjes marijke

Ik vond ook dat Christian veel geluid maakte in zijn slaap, was een van de redenen dat hij vrij snel naar zijn eigen kamertje verhuisde. Ik deed geen oog dicht! Knorren, kreunen, piepen, kuchen, rochelen, zuchten, snurken... Wat een geluid kwam er uit zo'n klein propje! Ik heb me er nooit zorgen om gemaakt, klonk me niet echt eng in de oren. Met de deuren dicht sliepen we prima.

Nu met 10 maanden zijn veel van deze geluidjes verdwenen en maakt hij meer 'normale' slaapgeluiden.

Mijn dochtertje is bijna 7 weken en maakt ook allemaal van die geluiden. Ik vond het ook raar maar dacht dat het er gewoon bij hoorde!
Ze kreunt, snurkt, rochelt en doet ggggghhhgggg. Ze lijkt het verder niet benauwd ofzo te hebben, daarom dacht ik dat al die geluiden gewoon baby geluiden zijn...

Hopelijk ben je wat geruster nu je leest dat er meer baby's zijn die erg vreemd klinken als ze slapen!

/>

bedankt voor jullie reacties, ben idd blij dat ik niet de enige ben met een kleintje die geluiden maakt in de slaap.
Mijn andere dochter heeft dit nl nooit gedaan en ik ben er wel een beetje van geschrokken dat deze mop idd erg veel geluid kan produceren.

Ze heeft er zelf idd weinig last van maar het is geen gehoor in de nacht...
Maar zo te lezen is er idd weinig aan de hand en kan mama een beetje beter slapen.

Bedankt

Terug
Bovenaan