geluidjes? en pijnlijke harde buik?

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi allemaal,

Mijn naam is Linda en zoals jullie allemaal lig ik wel eens te relaxen op de bank bijvoorbeeld. En dan plots hoor ik een geluid van mijn buik vandaan komen. Het klinkt een beetje als een zaadje die opengaat of een takje die knapt. De eerste keren dacht ik dat het ergens anders vandaan komt maar later wist ik het zeker, maar ik heb nog nooit gehoord dat een zwangere haar baby al hoorde!! Heeft iemand anders hier ook ervaring mee of ben ik echt de enige???

En verder lees ik nergens dat harde buiken pijn kunnen doen, hoogstens dat ze wat druk opleveren maar bij mij doet het wel pijn, ik word er zelfs s'nachts wakker van.

Oh ja het is misshcien handig te vermelden dat ik nu begin de 38 weken zit dus nog maar even moet:D

Ik hoop  reacties te krijgen

groeten Linda  

Hoi,

Misschien heb je voorweeen, die kunnen volgens mij wel pijnlijk zijn. Ik heet ook Linda, trouwens.
Spannend, 38 weken zwanger, mijn dochter is met 39 weken en 1 dag geboren!

Groetjes,

Linda
moeder van Rebecca 11 november 2005

Een vriendin van mij(afgelopen mei bevallen)  had dit ook. Ze hoorde letterlijk tikjes.......ze beschreef het zelf alsof iemand met zijn vingers knakt. Je weet wel het geluid van het vocht tussen je kootjes.
Groetjes Lillian

Het kan dan nog wel een tijd duren hoor! Het kan -denk ik- van alles zijn (bewegingen van je kindje). Geniet er lekker van!

Fijn om te horen dat er meer mensen zijn die hun kindje vanuit de buik hebben gehoord. Het klinkt inderdaad ook wel als het knakken van vingeres. Mijn vriend doet dat wel eens met zijn duimen, misschien dat onze kleine dat over heeft genomen?:) Die kleine die in Mei geboren is, knakt hij/zij nu misshcien met zijn/.haar vingers?

Ik ben heeeel erg benieuwd naar alles wat komen gaat en ja, het kan nog best wat weken duren.

Groeten Linda

Hallo,

Komt mij ook bekend voor. Ik voel/hoor het ook af en toe. Naar mijn mening heeft dat niets met de baby te maken. Ik heb het gevoel dat het mijn maag is wat op dat moment door de verdrukking geluid maakt.  Normaal als je niet zwanger bent dan heb je dit niet. Maar het feit dat het uit b.v. de baarmoeder komt lijkt me uitgesloten.

Groetjes Nova

36 wkn 3e kindje

Terug
Bovenaan