geluidjes opvangen!

Hoi meiden!

Ik ben gisteren met mijn vriend en vrienden naar de film geweest. Het was een behoorlijk spannende film, namelijk 2012. Wie m gezien heeft weet hoe spannend die af en toe is.
De baby leek ook wel mee te kijken en heeft me contstant afgeleid door elke x op het zelfde plekje heel hard te trappelen.Op een gegeven moment deed het gewoon een beetje zeer en gevoelig. Ik heb mijn vest en mijn jas op een gegeven moment maar op mijn buik gelegd in de hoop dat de baby iets minder geluid mee pakt.;( Kreeg ook wel het idee dat de baby de spanning die ik dan in mijn lijf heb van de film mee beleeft. Hebben jullie dit ook wel eens gehad! Voelde me een beetje schuldig en had t idee dat de baby er echt niks aan vond!

Liefs Janne

toen ik 24weken zwanger was van mijn eerste toen zijn we naar een concert geweest. de muziek draaide ik al veel in de auto en thuis. eenmaal bij het concert was de baby rustig alleen toen het begon ging meneer mee doen. haha het leek er op of hij mee danste. echt scheetig. dus ja ze krijgen het wel mee nu is mijn zoontje 2 en wordt nog steeds rustig van de muziek.

groetjes inge

Hey,

Ik heb het ook al gehad. We gingen naar Walking with Dinosaurs en daar komen natuurlijk een heleboel 'spanning verhogende' tunes met diepe bassen in voor. Daar reageerde de baby heel erg op. Telkens als de muziek begon draaide die van kant naar kant. Ook op het plaatselijke dorpsfeest met een harde beat of als ik de radio in de auto te hard zet en er een beat in zit begint ie te trappelen. Ik vind het wel grappig!

Groetjes!

Hoi Janne,
Ook bij mij reageerd de baby op geluiden! Het schieten in acties films bijvoorbeeld haha. Gisteravond had mijn vriend nachtdienst en dan bel ik heb altijd even voor ik ga slapen. Toen heb ik de de telefoon op speaker gezet en op mijn buik gelegd. Toen mijn vriend een slaapliedje ging zingen, schopte die kleine continu tegen de telefoon aan! Zo schattig! Het reageerd echt anders op de stem van mijn vriend dan van andere. Het herkent het denk toch, ik vind dat wel gaaf!
Maar ik weet ook hoe irritant getrappel op een gegeven moment kan worden hoor! Die kleine van ons is soms ook echt enorm druk en dan ben ik het na ruim een uur ook wel echt zat! Daarnaast gaat mijn buik ook zeer doen van dat continu bewegen. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat af en toe vervelend ben, want als ik dat tegen mensen zeg kijken ze me heel raar aan....

Liefs,
Mar

Wij zijn 2 weken geleden nog naar een concert van p!nk geweest in het sportpaleis (Antwerpen).
Gelukkig hadden we zitplaatsen, de kleine vond het blijkbaar ook leuk, want die zat vrolijk mee te schoppen.

Groetjes, Petra

Terug
Bovenaan