geluidjes

Hallo,

Ik las dat iemand haar kindje niet op de eigen kamer wilde vanwege de geluiden die het kindje maakte.
Mijn baby van 6 weken maakt ook allerlei geluiden waarvan ik me soms afvraag of het normaal is. Het lijkt op grommen/knorren, herkennen jullie dit?
 
Onze dochter heeft dat ook heel erg gedaan. Kreunen, piepen, snurken van alles. Ik deed bijna geen oog dicht snachts. Gelukkig sinds ze 8-9 weken oud was is dit gestopt. Af en toe maakt ze nog wel wat geluid, maar meestal is ze nu gewoon rustig. Ik heb dat toen ook nagevraagd en de kinderarts zei dat dit normaal is. Ik hoop voor jouw dat jouw baby ook vroeg of laat rustig zal slapen.

groetejs Yamila
 
Hoi,

Onze dochter van 6 weken maakt ook allerlei geluidjes. Van grommen tot snurken en van smakken tot kreunen. Dit zowel overdag als snachts. Niets om je zorgen over te maken.
Het is wel beter voor een kindje om met het mondje dicht te slapen. Als ze met de mond open ligt, maakt ze nog meer geluid dan met haar mondje dicht.

 
Hallo,

Onze dochter heeft ook hele rare geluiden gemaakt in het begin, het leek wel een ouwe vent soms! Ze sliep bij ons op de kamer en we lagen er steeds van wakker, verschrikkelijk!
Gelukkig ging het bij haar over na een paar maanden, en nu maakt ze zo nu en dan alleen nog hele lieve geluidjes in haar slaap!
 
Terug
Bovenaan