<p>Hoi,</p><p>Ik heb een gekke vraag.</p><p>Ik ben benieuwd of iemand tips heeft of de zelfde ervaringen heeft en kan delen met mij.</p><p> </p><p>We wonen in een rijtjeshuis. De buren hebben een hond die in de tuin leeft. Alleen bij regen gaat hij naar binnen. De tuin van de buren ziet er niet uit. Er ligt veel afval, oude meubels, houten planken en vooral veel rommel. De hond wordt verder niet uitgelaten. </p><p>Het probleem is dat de hond (uit verveling) de boel bij elkaar zit te blaffen. Het gaat de hele dag door en soms ook in de nacht. In de nacht zijn het vooral huilgeluiden. Wanneer hij niet blaft speelt hij met rommel, wat ook weer een hoop herrie maakt.</p><p>Mijn zoon van 8 maand wordt vaak wakker hierdoor.</p><p> </p><p>Gesprek met de buurman helpt niet, omdat ik buitenlands ben en hij vindt dat ik dan maar terug moet naar mijn eigen land
</p><p>Wat vinden jullie? Ik vind het vooral erg zielig voor de hond, maar ook voor mijn zoontje die steeds weer wakker door dit.</p><p>Andere buren hebben er ook last van, maar zeggen er niets over tegen hun.</p><p>Help
</p>