Geluk

Hoi Meiden,

Een tijdje geleden al weer heb ik jullie verteld over mijn miskraam die ik tijdens mijn huwelijksreis heb gehad. het was een hele moeilijke en emotionele tijd.

Na mijn eerste mentruatie na de miskraam bleek mijn lichaam zich weer goed te herstellen op een natuurlijke manier. Geen gedoe meer. Ik ben wel nog naar de verloskundige geweest om te kijken of alles ook echt in orde was! En dat was zo!

In de periode na de miskraam kon ik niet bij mijn man zijn vanwege zijn verblijf in het buitenland. Ik heb problemen gehad met mijn werkgever want ik was niet geschikt om te werken. Ik kon het toen ook gewoon niet. Ik heb toen besloten om even alleen maar aan mezelf te denken en ben naar mijn man gegaan voor twee weken. We hadden elkaar zo hard nodig!

Vorige week hebben we twee hele mooie "kerst" kadootjes gekregen. Bericht van de nederlande autoriteiten dat mijn man eindelijk in nederland mag verblijven en ik ben zwanger! Weliswaar 4 weken nog maar, dus er kan natuurlijk nog van alles mis gaan maar ik voel me lekker nu, en opgelucht.

Misschien is dit voor heel veel meiden moeilijk om te lezen, maar ook ik hou rekening met wederom een miskraam. Maar ik wilde ook even mijn geluk met jullie delen en niet alleen mijn verdriet. Ik merk nu dat verdriet en geluk toch ook heel dicht bij elkaar kunnen liggen!

Voor iedereen die in een moeilijke periode zit; je gelooft me nu vast niet maar na regen komt echt zonneschijn!
Iedereen succes en ik hou jullie op de hoogte!

Heel veel liefs, Lisette

lisette
gefeliciteerd. hoop echt voor je dat je over 8 maanden een mooi gezond kindje in je armen mag houden...
Veel geluk verder
Annet, mama van o.a. Hielke*

Lieve Lisette,

Wat fijn voor je! Gefeliciteerd. Je schreef dat mailtje inderdaad een tijdje terug en het greep me erg aan, ik was toen zelf ook net mijn kindje kwijt. Met mij gaat het nu op en af, maar ik sla me er wel doorheen. En ik vind het mooi om te zien dat het goed met jou gaat. Dat geeft hoop.

Liefs,
Marjon
Moeder van *Marijn

Lieve Lisette,

Ik heb dan wel geen kindje verloren maar wel een leeg vruchtzakje gehad ook erg teleurstellend en na lang oefenen toch "weer"zwanger geraakt en moeder geworden van een prachtige dochter wens ik jouw en je man heeeeel veeel goeds en prachtig en een gezond kindje toe!!!hou vol

Terug
Bovenaan