Geluk

Hoi,

Hebben jullie dat soms ook? Het geluk dat ik heb en de emotionele gevoelens die daar bij horen, komen zomaar ineens even bovendrijven en schiet ik vol. Een voorbeeld, vanmorgen met Julia gezellig even het centrum is, lekker boodschapjes doen. We zijn samen gezellig een liedje aan het zingen en ik schiet vol, puur van geluk en blijdschap....mijn hart springt dan bijna uit mijn borstkas?

heerlijk gevoel! Gitte

Ja! Heeel vaak! Gelukkig wel!

Maar ook: waarom kan ik mijn kinderen alles geven wat ze nodig hebben en zijn er zoveel moeders in Afrika die dat niet hebben of wat nou als er iets met ze gebeurd, ze worden ziek of worden misbruikt of gepest. Of bijvoorbeeld die reclame op tv met die echo met dat stemmetje: ik hoop dat ik geen meisje ben want dan word ik.....

Ik vind het soms moeilijk om die gedachtes kwijt te raken. Ik merk dat ik daar meer moeite mee heb dan vroeger.

Herken je dit?

Heel herkenbaar allebei!!!

Wat zijn we toch gelukkig met onze mooie en lieve en schattige kindjes om op te vreten! En prijs je ook maar gelukkig, want het had ook heel anders kunnen zijn!

Ik ben iedere dag dankbaar hiervoor!

Liefs

Ik ook, ik vind dit ook zo'n verschrikkelijk leuke leeftijd! Diederik begint echt volop te kletsen en ik merk aan hem dat dat hem gewoon goed doet: meer contact kunnen maken. Heeeeeel leuk! En ja, ook ik trek echt geen kinderleed meer...

Terug
Bovenaan