Gelukkig 2010!!

Zo het is alweer oudjaarsdag!! Wat vliegt de tijd...
Wat hebben jullie voor plannen vandaag/vanavond/morgen en laten jullie de kindjes slapen of maken jullie ze wakker om twaalf uur vannacht?

Maria moest werken vanochtend, gaan straks boodschappen doen en oliebollen halen bij de kraam.
Vanavond lekker oudejaarsconferance kijken en de 27,5 miljoen winnen whahaha!!
Morgen moet Maria vroege dienst werken, van 7.00 tot 15.00 dus rustige ochtend en de middag even gelukkig nieuwjaar wensen aan ouders en schoonouders.
Wij maken Indy niet wakker maar stiekem hoop ik dat ze zelf wakker wordt, kunnen lekker vanaf ons bed vuurwerk kijken...
Heel veel plezier allemaal!!!

ook wij maken nathalia niet wakker.
ze gaat gewoon om 7 uur naar bed, en we horen t wel als ze wakker wordt (baby foon heel hard hahaha)
erwin heeft ent al wat vuurwerk afgestoken. nathalia vond het geweldig.nog kier nog kier riep ze (nog een keer, nog een keer)
vanavond gaan we spelletjes doen met zn 2tjes en filmpie kijken ofzo.
morgen om 2 uur met heel de fam afgesproken, zoals elk jaar om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen.

iedereen een heel fijne jaarwisseling en natuurlijk de beste wensen voor 2010!!!

liefs, do

Iedereen ook een hele fijne avond en alvast een spetterend 2010 toegewenst van ons!!

Wij laten Leah ook gewoon slapen. Als ze wakker wordt, dan halen we haar er wel uit natuurlijk (babyfoon inderdaad heel hard zetten :)).
De oudste 2 kids hebben vanmiddag geslapen en blijven dus de hele avond op en het zusje boven Leah, die gaat gewoon op tijd naar bed en halen we om 23u uit bed. Papa heeft dit jaar 'echt' vuurwerk gekocht (en geen kindervuurwerk), dus dat vinden ze errug spannend. De moeder van mijn hubbie is hier ook een paar dagen, dus die viert het met ons mee.

Morgen vieren we de verjaardag van onze oudste dochter (27dec 8jr geworden), dan komt de hele family naar ons toe.....

ook namens ons een heel fijn nieuwjaar gewenst mogen al onze wensen en goede voornemens uitkomen.

we hebben een paar vrienden op visite, de mannen gaan pokeren (pfff hihi) en de vrouwen voor de tv.
elounda heeft vanmiddag niet geslapen (ze heeft anderhalf uur lol gehad in haar bed en bij bijna elke knal hoorde je een vrolijke 'ja boem' uit haar kamer)
ze ligt nu lekker in haar bedje, wou eigenlijk nog niet slapen maar is toch in slaap gevallen. ik neem aan dat ze lekker doorslaapt tot morgen ochtend. maar stiekem hoop ik natuurlijk dat ze even wakker wordt om 12 uur. (vorig jaar lag ze echt als een blok te slapen en met geen mogelijkheid wakker te krijgen)

groetjes linda

Terug
Bovenaan