Gelukkig alles is goed,vandaag op controle geweest!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ben zo blij, vandaag weer naar de fauenartz geweest en alles was goed met de ons wondertje!!!
Had toch ff mijn twijfels deze week had de kleine niet zo veel gevoeld vandaar, dan wordt je toch weer erg onzeker raar hé!!!
Nou eerst weer op de weegschaal ja weer 2 kilo erbij ach ja!! Toen bloeddruk was ook goed!!!
Daarna nog 20 minuten aan de CTG gelegen dat doen ze hier standaard vanaf de 30wk, wel lachen hoe het wondertje dan reageert vooral hard schoppen!!!
Toen naar de doktor toe en hij vroeg hoe het ging ff uitgelegt van het vocht vasthouden en de tintelingen in mijn vingers, was niks aan te doen hoorde bij de zwangerschapskwaaltjes vooral veel met de voeten in de lucht liggen. Een 30wk echo gehad zag er ook goed uit en ons wondertje lag al met het hoofdje naar beneden, was zo'n 41 cm lang en woog 1650 gram.
Viel dus allemaal mee gelukkig, moet nu over 2 weken weer terugkomen!!!
Wilde jullie ook ff op de hoogte stellen!!!

Liefs Sandy 30wk en 2dgn

Hai Sandy

Wat fijn om te horen dat bij jou alles goed is! Maar 41 cm al... da's een lange beeb, zeg! Zijn jullie allebei ook zo lang dan? En hoe is het met alles dat geregeld moet worden, lukt het een beetje? Wat is er veel te doen, he? Zo ervaar ik het wel tenminste.
Bij mij is het ook prima. De spruit is 2 weken geleden gedraaid, dus ligt goed. Is alleen nog niet ingedaald em dat mag nu zo onderhand wel!

Groetjes,
Rosanne 36+1

Hoi Sandy,
Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie en de beebs!
En 41 cm is heel mooi toch? Hoef je iig niet bang te zijn dat hij/zij te klein is bij de
geboorte.
Ik ben nu 21.2 wk en heb gisteren mijn 20 weken echo gehad. Gelukkig was ook bij
ons alles goed. Kleine ligt iets boven de gemiddeldes en was heel beweeglijk!
Supergaaf zo'n wondertje he?
Geniet er nog maar lekker van.
Liefs Melanie

Hoi Rosanne en Melanie,

Leuk weer wat van jullie te horen!!! Fijn dat alles goed gaat met jullie wondertjes!!!
Ja je moet idd veel regelen voor het er is heb nu ook eens haast waarom weet ik niet!!!
Vandaag ga ik voor de kaartjes op pad en van het weekend de kinderkamer opvrolijken, en volgende week kleertjes wassen!!! Pfffff en dan nog tussendoor werken ook al is het maar 12 uur moet ook gebeuren nog 4 weekjes en dan met verlof jippie!!! Kan niet wachten!!!
Op de vraag of wij groot zijn, mijn vriend wel die is 1.92 en ik maar 1.60 dus mijn maag zit zowat in mijn keel erg veel last van maagzuur bah!!! Kindje schijnt gewoon gemiddeld te zijn maar ja maakt niet uit!!!
We zijn al blij dat alles goed gaat, maar mijn lichaam is nu wel erg verandert en reageert best heftig op de zwangerschap!!! Veel vocht vasthouden en tintelende handen, moe moe veel slapen en soms helemaal niet slapen, maar goed alles voor het goede doel toch!!!
Nou het is een heel verhaal!!!
Het gaat jullie goed en  ik zie jullie wel weer op de forums!!!

Liefs sandy 30wk en 3dgn

Ja meiden, jullie hebben gelijk.
Ik zat er met mijn zwangere hoofd even helemaal naast te denken... 41 cm is idd heel normaal! Sorry...

Heerlijk dat alles er weer goed uitzag!
Geniet ervan en "geniet" ook van de laatste loodjes. Zwaar he.

greet

Terug
Bovenaan