Gelukkig, Daniëlle is weer beter en heeft lekker buitengespeeld (foto's)

Hoi,
gelukkig is Daniëlle weer beter (niet helemaal want ze eet nog niet zoveel) en vandaag heeft ze lekker buiten gespeeld.
Onze tuin grenst aan de grasveldje en met mooi weer spelen alle buurtkinderen daar. Gisteren kwamen er ook een paar onze tuin in omdat we een zandbak(je) hebben, toen werd het wel even druk. (daar moet ik nog wel even aan wennen, maar Daniëlle vindt het geweldig)
Hier een paar foto's:

Lekker picknicken:

Gek doen met dr grote vriendinnen:

En vandaag mocht ze heel even in dr badje en daarna lekker naar bed voor dr middagslaapje.

Ik ben blij dat ze weer (bijna) helemaal opgeknapt is,
groetjes van Sonja

Sonja, wat heb je toch een heerlijk meissie. Ik geniet iedere keer van de foto's!!
Fijn dat ze weer beter is!! En gelijk dat mooie weer ook nog eens!

De foto's zijn weer erg leuk! Ja die buurtkinderen...fantastisch voor die meiden van ons maar die invasies zijn mij soms ook teveel hoor. Maargoed als je dan ziet hoe gezellig ze het vinden dan is het al snel goed...

Fijn dat ze weer een beetje is opgeknapt. Dat eten komt vanzelf wel weer.

lfs ing

Hoi hoi,

Wat een beestenboel om het maar zo te noemen.
Maar ontzettend gezellig!
En fijn dat ze zich weer wat beter voelt, ze heeft het wel goed te pakken gehad dan!

Liefs Saskia

ziet er gezellig druk uit! Maar vooral fijn dat ze al weer bijna helemaal beter is. En wat is Daniëlle toch een leuke meid met van dat prachtige krulhaar...super hoor!

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan