gelukkig eindelijk opeglost met me broer

he meiden nou eindelijk een gesprek gehad met me broer en schoonzus, bleek dus dat ze echt kwaad was op de manier hoe ik het zei en niet dat ik het ben, ze hebben zelf vreden mee als het bij hun niet lukt, ze houd in der achterhoofd dat z nooit kinderen zou kunnen krijgen aangezien waarschijnlijk haar slijmvlies tedik is waardoor de zaadjes worden opgegeten zeg maar.

en nog meer nieuws hahaha, ik heb vanacht de kleine gevoeld jaja niet kwa schoppen aangezien het nog niet kan met morgen 13 weken tezijn, maar leek net of me maag een rondje maakte maar dan ongeveer halverwege me buik iets lager, was zo vreemd gevoel, ik kan het me bij onze dochter niet meer herinneren eigenlijk dus moest echt twijfelen maja wat zou het anders zijn voelde echt iets wat draaiede in em buik,

allemaal ebdankt voor jullie reacties op em andere topics. woensdag weer naar de verloskundige eindelijk.

liefs.
 
Super om te lezen, lijkt mij een enorme opluchting dat het nu allemaal uitgesproken is. Blijft anders zo hangen.... en dat werd meteen beloont met een dansje van de kleine haha. Enjoy!!!
 
ja meiden, echt waar was al onzeker of de kleine wel nog zou leven , was geen aanleiding voor toe aangezien de verloskundige zei dat het een helemooie zwanger schap is, maja had al een week geen last meer van zwangerschaps verschijnselen en bij me dochter had ik dat heel die kwaaltjes zeg maar, maja de verloskunidge zei dat dat kon met 12 weken , dus ja en nu had ik een hele slechte nacht gehad geen oog dicht gedaan door me man die lekker onrustig lag. en toen voelde ik op eens iets draaien in me buik, zo ik schrok, kan em niet eens meer herrinneren van me dochter.

maja wist zeker dat het de kleine was want leek net of er een grote vis aan het zwemmen was, want was best wel hevig,

en dat van me broer ja dat was heel super, en zo blij pfff, luchte echt op.

gr
 
Terug
Bovenaan