Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gelukkig getrouwd en terug van weggeweest!!! Hoe is het met iedereen??
Wat veel nieuwe namen zeg!!
Ik ben al wat langer op deze site maar ongeveer een maandje weg geweest nu.
Ben inmiddels al negen maanden bezig om zwanger te worden dus waarschijnlijk zit ik inmiddels in ronde 10 alleen heb ik het niet geteld van begin af aan.
Ik ben 26 en mijn NOD is 1 december en voor de telling is dit ronde 6.
4 november ben ik met mijn mannetje getrouw en we zijn daarna lekker op vakantie geweest naar Brazilie.
Nu ben ik weer terug en ga proberen weer regelmatig op de site te zijn.
Gefeliciteerd met je zwangerschap echt super geweldig nieuws!!!
Geniet er maar flink van en strooi een beetje virus voor ons rond!!
Het was een hele leuke dag en alles is prima gegaan op een kleinigheidje na.
Het slot van de deur was stuk en dus moesten we elke keer even friemelen om hem op slot te krijgen.
Verder zijn we naar Brazilie geweest en dat was erg leuk maar we hebben wel veel regen gehad. Voor iedereen die er nog niet is geweest is het echt een aanrader.
Als het lukt ga ik vanavond nog even chatten nadat ik van de dieetiste af kom komen jullie dan ook?? Ik heb het wel gemist al dat geklets.
O en bri hoe gaat het met jou wanneer is je nieuwe NOD etc. etc.
Ik heb vandaag mijn NOD maar heb al buikpijn dus volgens mij ben ik straks gewoon ongi.
Ik moet nu gaan naar mijn werk maar spreek jullie snel weer!!!
Een vriendin van mij is op zendingsreis geweest naar brazilie en die vond het ook helemaal geweldig daar.
Ikke ben niet zo'n reistype......mij krijg je echt niet in een vliegtuig!!!!
Vandaag nod joh???
wat spannend!!!!! kramp en buikpijn hoeven niet altijd op ongi te wijzen heh.....lees veel verhalen van vrouwen die pijn hebben en ongi denken te worden maar zwanger bleken.
Ben je altijd op tijd??
Hmmm voorlopig voor mij geen nod.
Loop bij de gyn en heb geen eisprong.
14 december krijg ik alle bloeduitslagen.
vorige week had ik al een paar uitslagen gehoord en mijn schildklier was niet goed en het LH gehalte was veel te hoog.
dus voorlopig no baby for me.....
ff afwachten dus tot de 14e
nou laat je ff weten hoe het verder met je gaat nu je in je nod zit?
Wat spannend en vervelend al die onderzoeken zeg.
Laat je wel even weten hoe alles gegaan is.
Wel erg als je weet dat het wel even kan gaan duren allemaal.
Voor het geval ik er voor die tijd geen tijd meer voor heb of je niet meer spreek alvast erg veel succes!!
Ik krijg het zo druk de komende tijd maar ga proberen om toch regelmatig even op de site te kijken hoe het met iedereen gaat. Moet binnenkort weer exames doen en dus de boeken weer in BAH!
Verder heb ik er echt geen goed gevoel bij deze maand maar goed dat heb ik vorige maand ook niet echt gehad. Heb me er bij neergelegd dat het nog wel even kan gaan duren en me voorgenomen om me vooral nog maar even geen zorgen te maken ook al zijn we inmiddels een maand of negen bezig.
Ik heb gelukkig wel een regelmatige cyclus dus hoef ik niet elke keer in onzekerheid te zitten al kan het wel eens een paar daagjes schelen en dan is het toch wel even spannend. Toe nu toe is het nog niet doorgezet dus we wachten af....
Groetjes en alvast een dikke knuffel en veel succes met alle uitslagen en onderzoeken!!
Ik zal voor je duimen en hopen dat er een wonder gebeurt.
Groetjes Ilona.