gelukkig gewoon naar huis!

A

Anoniem

Guest
Gister was ik voor een extra controle naar de verloskundige omdat ik erg veel vocht vast hield. Ik was in een halve week tijd 2,5 kilo aangekomen. Zij wilde dat ik voor de zekerheid toch naar het ziekenhuis zou gaan voor  verder onderzoek.
Mijn bloed en urine waren gelukkig nog goed. Mijn bloeddruk was wel wat gestegen, maar nog niet erg veel. Ook na ruim een uur CTG bleek dat de hartslag van de baby ook prima was.
Vervolgens heb ik nog een echo gekregen. De baby ligt nog  helemaal op groeischema en  is  volledig ingedaald. Ook de navelstreng werkte nog prima. Al met al mochten we gisteravond gelukkig terug naar huis.
Het blijft alleen wel een raadsel waarom ik zo enorm veel vocht vast hou, maar dat gaat de verloskundige verder goed in de gaten houden. Ik hoop maar dat het tempo vochtopslaan wat afneemt anders ontplof ik over een paar weken!

groetjes Cathelijne

dat heb ik van de week ook gehad!!
was maandag bij de vk geweest en dinsdag zaten we in het ziekenhuis.
mn bloedruk was gestegen en ik hou ook erg veel vocht vast.
maar hier ook gelukkig alles goed.

fijn te horen dat bij jullie ook alles goed was

Fijn dat er bij jou verder ook niets gevonden werd!
Staan jou voeten en benen ook echt op klappen? Het doet gewoon echt enorm pijn! Lopen is erg vervelend... ik zit continu met mijn benen omhoog. Ik hoop maar dat het echt niet nog meer gaat worden...

hou maar op wordt er gek van.
en vooral in mn handen en mn vingers dat doet echt zeer gewoon net alsof het gekneusd is.
ik lig ook zo vaak mogelijk met mn voeten omhoog en heb het liefst geen sokken meer aan want die knellen (maakt niet uit welke maat)

O, ik heb echt medelijden met jullie!!!!! Ik weet precies wat jullie bedoelen!! Vingers die je niet meer goed kunt bewegen, tintelende handen, dikke voeten en benen, ik wordt er gek van!!
Alleen, mijn bloeddruk is nog steeds erg goed......raar he?
Heeeeeeel veel sterkte, veel met de voetjes in de lucht, veel drinken, weinig zout, veel komkommmers eten...........

Liefs een medelijdende moeder.....

Terug
Bovenaan