Gelukkig maar!

Gelukkig begint mn vriend ook te wennen aan een toekomst met drie kinderen. Net voorzichtig wat laten vallen over hoe we het straks moeten doen met drie kinderen en opvang enzo en hij reageerde redelijk positief.
Wat een verschil met de eerste dag dat we t wisten. Toen kon hij alleen maar zeggen dat t gewoonweg niet welkom was!
Ik ben zoooo blij dat hij het vrij vlot geaccepteerd heeft! Nu kan ik tenminste zonder schuldgevoel is wat klagen hahahaha!

fijn dat ie bij is gedraaid! Mannen hebben even de tijd nodig om eraan te wennen! Al moet ik zeggen dat ie van mij nu super lief is; doet ineens veel meer dingen in huis en zorgt meer voor de kinderen. Blijkbaar heeft ie in de gaten nu nummer 3 in aantocht is dat het weer een hele aanslag op mijn lichaam is!

pfoe, dat lijkt me idd fijn zeg. Dat doet hij dan toch vrij snel. Hopelijk vindt hij het (op den duur) ook gewoon echt leuk.
Mijn kerel is gelukkig ook erg lief en behulpzaam. Ik mag zelfs af en toe gewoon tegen hem uitvallen om niks

Wat fijn zeg. Dat is ook een hele oplchting voor jou. Dan kan je tenminste genieten van je zwangerschap (mits je geen kwaaltjes hebt).

Mijn man is ook heel lief, maar vooral bezorgd, omdat ik bij de vorige een aantal keer in het ziekenhuis ben opgenomen wegens een ondergewicht door het vele overgeven. Gelukkig heb ik daar nu geen last van.

hoi ja je schreef al bij mijn stukje dat je ook van de derde zwanger was en ook niet bewust
ja dat is echt schrikken he pfff
wij wouden wel een derde maar ja ons huisje is erg klein en nu verkopen is niet handigmaar ja ze kunnen toch ook met zijn tween op een kamer onze auto ja het zou kunnen maar dan kregen we te horen dat het bedrijf waar hij voor werkt niet lang meer zou blijven bestaan en ja dat was voor ons de doorslag om het niet te doen. maar ja toen bleek ik toch zwanger te zijn ja hoe is nog niet duidelijk condoom stuk denk ik anders zal ik het niet weten en ik was al gestopt met de pil en was vanplan om een spiraal te nemen dus toen ooooooooooooo oke zwanger
mijn man is heel blij ik ook wel maar ja ik denk toch wel verder sten nou dit of dat pffff daar kan je hoofd echt van over lopen

gr majolie

Terug
Bovenaan