Gelukkig mens!

Hoi meiden,

Om maar met de deur in huis te vallen.. het hartje klopt!!!! Ik ben ZO gelukkig want ik maakte me best wel zorgen. Na zo'n stomme mk ben je zo bang dat het weer mis gaat! Nu kan er natuurlijk nog van alles gebeuren want ik ben pas 7 weken maar ik ben weer een stapje dichter bij zeg maar.

Het was wel even spannend want eerst zag de gyn niets... ik kreeg al een halve wegtrekker totdat hij ineens zei "oh nee, wacht, het zit goed hoor.. zie je dat stipje knipperen?".. en ja, ik zag het ook! Ons kindje, zo groot als een tuinboon, MET een kloppend hartje. Het mooiste wat ik ooit heb gezien! We zijn meteen de stad in gegaan en ik heb daar een super mooi zwangerschapsdagboek gekocht, wat ik tot nu toe niet durfde te kopen.

Ik mag gelukkig over 3 weken al voor de 2e echo (ik ben dan 10 weken) dus nu leef ik daar weer naar uit.

Nou meiden, jullie zullen begrijpen dat ik op dit moment een HEEL gelukkig mens ben!

Allemaal een dikke kus en tot gauw!

X F.

Jeaaaahhh,

Super zeg, ik heb vandaag wel 30 x gekeken hihi en nu staat het nieuws erop! Ben zo blij voor jullie.
En nu genieten maar!! Over drie weken alweer? Gaaf zeg!

Ben heel erg blij voor je,

Ga nu maar lekker op de roze wolk zitte meid,

Dikke knuffel van Po

Hey Fred,

GEWELDIG!!!!!
Ik keek steeds al even of er wat stond.
Ik ben echt super blij voor jullie!
Kan me voorstellen dat je helemaal happy de kliniek hebt verlaten.
Wat fijn dat je over 3 weken weer mag komen.
Ik hoop echt dat je steeds meer mag genieten en er steeds meer vertrouwen in krijgt dat jullie paps en mams worden!

Dikke kus, Monique2

He F

Ik heb ook wel vaak gekeken of er al wat stond! Goed goed goed nieuws!!!!!Het stelt me zo gerust ik ben namelijk gewoon zo bang dat ik nooit meer een gezond kindje krijg die miskramen dat ik zo blij ben te lezen dat het wel kan!!!
Geniet ervan!

Liefs
Lotte

Lieve F,

Wat ben ik blij voor jullie! Ik was zo beniewd dat ik direct uit het werk ben gaan kijken. Gelukkig positief.
Meid ga ervan genieten!

liefs Renske

OOOOOOOOOOH Fje,

Wat ben ik blij voor jou!!!!!! Gelukkig dat alles goed is, heb je je gelukkig voor niets zorgen gemaakt.

Ik ben zo blij voor je.

xxxxxx sammy

Hoi lieve F,

Ik kon het toch niet laten om even te kijken, ik ben ook heeeeeeeel erg blij voor jullie!!! Zat de hele dag al te duimen, want we weten hier natuurlijk allemaal hoe spannend het is. Geniet er maar lekker van met je man/vriend!
Je had me trouwens niet helemaal van de lijst hoeven halen hoor, was gewoon ontzettend geschrokken van het verhaal van Anke en heb besloten om geen obsessie meer te maken van het zwanger (willen) worden. Ik keek altijd dagelijks wel een paar keer op het forum, maar dat ga ik nu afbouwen. Binnenkort zul je me vast wel weer hier spotten om te melden wanneer ik mijn volgende ongi verwacht!
Veel geluk he meid!

Liefs, Anna

Terug
Bovenaan