A
Anoniem
Guest
Ja het klinkt misschien vreemd, maar ik ben afgelopen woensdag avond toch ongesteld geworden.
En eigelijk was ik er wel blij om
Zoals sommige van jullie misschien wel weten lag mijn stiefmoeder ( Jannie ) heel erg slecht.
Ze had kanker.
Nou is ze afgelopen dinsdag overleden.
Het was allemaal heel erg heftig gegaan.
Maandag hadden we nog een beetje contact met haar, en reageerde ze nog op ons.
Maar dinsdag hadden we geen contact meer met haar.
Ze was alleen nog aan het ademen. En dat was zo zielig.
We zaten om half 8 s' avonds allemaal ( het gezin ) om haar bed ( bij me vader thuis)
En we hadden zoiets van ga nu maar, je heb al genoeg geleden, ga nu je rust maar zoeken.
Maar ze ging niet.
Toen dachten we we gaan muziek draaien wat ze mooi vond, dus hebben we het nummer van Do gedraaid ANGEL. Ze werd toen heel erg rustig.
Ik heb toen me hand op haar hart gelegt en voelde toen dat die rustiger werd.
Toen dat nummer voorbij was hebben we het nummer van Marco Borsato en Do gedraaid VOORBIJ.
En echt waar toen ze dat hoorde, heeft ze haar ogen open gedaan en is ze van ons heen gegaan. Ondertussen had ik me hand nog steeds op haar hart, en toen voelde ik hem niet meer.
Het ging heel erg mooi, maar ook heel erg heftig.
We hebben toen heel erg hard gehuild.
Nu ben ik heel erg verdrietig, gestresst ect ect.
Ik ben in 2 dagen 3 kilo afgevallen. Voel me heel licht in me hoofd en heb gigantische migraine aanvallen.
Dus jullie snappen dan ook wel dat ik blij ben dat ik ongetseld ben geworden. Dat was niet goed geweest als ik dan ook nog eens zwanger zal zijn.
Nu weet ik nog niet wanneer me volgende nod is, en heb ook even geen zin omdat te berekenen. We hebben zo de condeleance en maandag wordt ze begraven.
Als ik weer zin heb kom ik hier wel weer. Maar nu even niet.
Toch wil ik iedereen veel succes wensen met zwanger worden en iedereen feliciteren wie er zwanger is.
Tot gauw dan maar weer.
Veel liefs een heel erg verdrietige Nathalie
En eigelijk was ik er wel blij om
Zoals sommige van jullie misschien wel weten lag mijn stiefmoeder ( Jannie ) heel erg slecht.
Ze had kanker.
Nou is ze afgelopen dinsdag overleden.
Het was allemaal heel erg heftig gegaan.
Maandag hadden we nog een beetje contact met haar, en reageerde ze nog op ons.
Maar dinsdag hadden we geen contact meer met haar.
Ze was alleen nog aan het ademen. En dat was zo zielig.
We zaten om half 8 s' avonds allemaal ( het gezin ) om haar bed ( bij me vader thuis)
En we hadden zoiets van ga nu maar, je heb al genoeg geleden, ga nu je rust maar zoeken.
Maar ze ging niet.
Toen dachten we we gaan muziek draaien wat ze mooi vond, dus hebben we het nummer van Do gedraaid ANGEL. Ze werd toen heel erg rustig.
Ik heb toen me hand op haar hart gelegt en voelde toen dat die rustiger werd.
Toen dat nummer voorbij was hebben we het nummer van Marco Borsato en Do gedraaid VOORBIJ.
En echt waar toen ze dat hoorde, heeft ze haar ogen open gedaan en is ze van ons heen gegaan. Ondertussen had ik me hand nog steeds op haar hart, en toen voelde ik hem niet meer.
Het ging heel erg mooi, maar ook heel erg heftig.
We hebben toen heel erg hard gehuild.
Nu ben ik heel erg verdrietig, gestresst ect ect.
Ik ben in 2 dagen 3 kilo afgevallen. Voel me heel licht in me hoofd en heb gigantische migraine aanvallen.
Dus jullie snappen dan ook wel dat ik blij ben dat ik ongetseld ben geworden. Dat was niet goed geweest als ik dan ook nog eens zwanger zal zijn.
Nu weet ik nog niet wanneer me volgende nod is, en heb ook even geen zin omdat te berekenen. We hebben zo de condeleance en maandag wordt ze begraven.
Als ik weer zin heb kom ik hier wel weer. Maar nu even niet.
Toch wil ik iedereen veel succes wensen met zwanger worden en iedereen feliciteren wie er zwanger is.
Tot gauw dan maar weer.
Veel liefs een heel erg verdrietige Nathalie