gelukkig nieuwjaar...

hoi hoi!

allereerst wil ik jullie al het beste wensen voor 2009!
met allemaal mooie en vooral gezonde baby's!

hoe heeft jullie babytje oud en nieuw ervaren?
ik dacht dat tijdens hetknallen van al dat vuurwerk, gupje wel van zich zou laten horen/ voelen.
maar het bleek dat gupje het met alle mensen in huis erg gezellig vond (schopte erop los), maar tijdens de knallen viel het hartstikke mee!

nu 2009 op de kalender staat, komt het toch wel allemaal dichterbij he!

Ook een spetterend en liefdevol 2009 gewenst!

Ik dacht ook inderdaad dat ik veel trapjes zou krijgen tijdens de knallen maar het viel reuze mee! zelfs vanacht is het aardig rustig gebeleven!

Ik hoop dat iedereen een heel mooi, lief en gezond kleintje kan gaan vasthouden in het nieuwe jaar!
En geniet nog even van de zwangerschap!

Veel liefs Sabina (vandaag 35 wkn)

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik hoop dat iedereen een gezellige avond heeft gehad!

Ik heb kindje nauwelijks gevoeld, dus denk niet dat het 'last' heeft gehad van al dat geknal. Mijn oudste heeft er trouwens ook straal doorheen geslapen, net als vorig jaar...

Hallo dames,

Allemaal een gelukkig nieuwjaar toegewenst en een gezond 2009 samen met onze toekomstige kleine. Het komt zo wel dichterbij inderdaad, maar ik ben het ook behoorlijk zat dus van mij mag de kleine komen.

Rond oud en nieuw heeft de kleine ook mee gefeest in mijn buik lekker schoppen. Rond het vuurwerk was hij/zij ook stil.

Nou nu maar afwachten wanneer de eerste kleine wordt geboren in ons midden.

Liefs margot
(34.3 weken zwanger)

ja spannend he... wanneer komt de eerste.
op bijna ieder maandforum lee sje wel een verhaal van een vroeggeboorte. maar hier blijft het wat dat betreft gelukkig lekker rustig!

nog even margot... die laatste weken zijn wel het zwaarste, maar ik vind het ook wel weer mooie weken hoor.

Hoi,

Jullie allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Wij hebben oud en nieuw heel rustig thuis met ons tweetjes gevierd. Half elf lagen we al in bed (was vreselijk moe). Om twaalf uur uiteraard wel wakker geworden van het vuurwerk. De kleine hield zich heel stil tijdens het vuurwerk. Toen het na een uurtje wat rustiger werd buiten heb ik het woezel-muziekje aangezet. En toen begon ie ineens weer te bewegen en schoppen.

Apart ventje... Kind van zijn vader wellicht?

Ook namens mij een gelukkig 2009 met veel gezonde baby's!!

Mijn buik was ook erg rustig tijdens het geknal al viel het hier in de straat ook wel erg mee met het vuurwerk.

groetjes El
(35+3)

Terug
Bovenaan