Gelukkig nieuwjaar!

wij willen alle mama's en papa's en kids een gelukkig en gezond nieuwjaar wensen! dat er nog vele wonderen mogen gebeuren.

Alicia is ziek en was op de bank in slaap gevallen. om 00.10 werd ze wakker en is ze bij oma mee voor het raam gaan kijken. en toen ik binnen was toen zei ze dat ze mee naar buiten wou. 5 minuten buiten geweest toen was het genoeg en is ze samen met oma tv gaan kijken. alles bij alles een schitterend oud & nieuw

Ook ik wens jullie alle goeds toe voor 2013.

Tim heeft, ondanks zijn dubbele oorontsteking, heerlijk doorgeslapen. Ook mijn oudste is niet wakker geworden. Wij hebben het dus heel rustig gehad.

Allemaal de allerbeste wensen.
Alle goeds, en gezondheid.

pascal heeft heerlijk geslapen. geen kik gegeven.
Wij hebben een ps2 game gespeeld, gauw een tuut en verder racen.
We hebben er allebei niet veel mee.
Misschien als pascal ouder is, en het meer beseft.

maar oliebollen hebben we wel!!!!!!!!!!!

smooty

Ik wens jullie ook allemaal alle goeds voor 2013, met veel gezondheid en vooral met veel bijzondere en mooie momenten samen met onze lieve kindjes!

Jochem heeft heerlijk doorgeslapen en werd vanmorgen om 8.30 wakker.(lag er wel later op...)
Floortje is gezellig opgebleven en ging gelijk met ons om 01.30 naar bed en werd vanmorgen om 10.30 wakker!!

Vandaag lekker rustig aan gedaan.

allemaal een super 2013 gewenst met eventuele gezinsuitbreidingen!!

antonio was om een uur of 22:30 op bed geledg en ik haalde hem er om 00:00 weer uit (iets ervoor) vond het vuurwerkprachtig was allemaal pot(kapot) en boem. en om 2 uur weer naar bed gedaan

Terug
Bovenaan