Gelukkig toch gedraaid

JOEPIE!!!
Ons kleintje is toch weer gedraaid..Hoofdje ligt mooi beneden.. Een heel klein beetje ingedaald..
Volgend de gyn. kon het nog wel draaien... maar hij dacht niet dat dat ging gebeuren..
Pfff. ben zo opgelucht..
Nu weer lekker genieten van het mooie weer, en we gaan weer lekker voor een gewone bevalling..

Groetjes Maike

hey maike,

super fijn dat ze toch nog is gedraaid! weer een zorg minder, kun je lekker van je laatste weken genieten. begin je al vocht vast te houden? en lukt het dan nog goed met je bloedverdunners zetten? want bij mij word het steeds moeilijker.

groetjes lotte

Ik heb gelukkig helemaal geen last van vocht vasthouden..

Ik spuit nu in mijn benen.. ik moet zeggen dat ik dat wel wat pijnlijker vind.. en heb er ook lekkere blauwe plekken.. :(
Maar op zich gaat het nog wel..
Nog eventjes.. Ik moet spuiten tot 6 weken na de bevalling.. Jij dan?
Wat wordt er moeilijker?

Groetjes Maike

hey maike,

toen ik bij mijn eerste zwangerschap vocht vast ging houden kreeg ik het spuitje niet eens meer in mijn been gezet zo pijnlijk, ik denk omdat dan je vel strakker staat. en ikzelf heb bepaalde plekjes die het minst pijnlijk zijn maar na 8 maanden spuiten zijn die ook niet meer zo prettig vooral ook door de blauwe plekken.
ik moet ook tot 6 weken na de bevalling, wel een hogere dosering maar volgens mij merk je niet het verschil met spuiten.

groetjes lotte

Wat goed dat je kleine nog gedaald is. Dat is weer een zorg minder. Ook lekker dat je nog niet zo veel vocht vasthoudt. Ik begin daar nou wel last van te krijgen, maar het is nog niet heel erg. Zijn jullie ook zo ontzettend benieuwd naar de kleine?? Ik ben nou 36 weken en 2 dgn, af en toe heb ik s'nachts wat last van buikpijn en het indalen voel ik goed. Hebben jullie daar ook last van?

Terug
Bovenaan