gelukkig wat meer rust gevonden

hi Meiden

Meestal zetten ik een berichtje neer om ff lekker te klagen, maar nu heb ik gelukkig wat meer rust gevonden.

Ik ben naar een haptonoom geweest. Ik weet niet goed hoe ik het precies moet uitleggen, maar het heeft mij echt rust gegeven. Ze noemde dat ik niet zo boos moest zijn dat ik mij zo rot voelde en dat ik er meer vrede mee moest hebben.
En dat voelde eigenlijk wel lekker. Ik ben een dagje minder gaan werken en berust meer in hoe het nu is. Ik ga gewoon lekker in de zon zitten.

Dat betekend niet dat de situatie veel verandert. Nog steeds ben ik ontzettend moe. ik kan om niks huilen, mijn huis staat op zijn kop de kamertjes zijn nog niet af. Maar ja alles komt wel goed.

Groetjes Corinne

heerlijk zeg dat je je wat beter voelt na die haptonomie , ik ben er ook wel eens geweest en bij mij hielp het ook .
En dat je nog steeds zo moe bent en om niks kan huilen , het is zo dat zijn echt je hormonen .
hoever ben je nu zwanger ?
En hopelijk komt het met je huis en de kamertjes ook wel weer goed .

heel veel sterkte .

liefs evelien

Fijn dat je je beter voelt. Goed dat een ander daar dan in kan helpen. Ik lees ook dat je lekker in de zon gaat zitten. Daarvoor toch even een tip. Ga niet met je gezicht in de zon zitten wel lopen maar pas op voor een zwangerschapsmasker. Zelfs als je je insmeert kun je een masker krijgen dus let op.

Groetjes Jojanneke

bedankt voor jullie reactie.

Ik ben nu 30 weken zwanger. Ik ben mij ook bewust dat het echt de hormonen zijn en ik ga er ook vanuit dat ze snel verdwijnen nadat ik bevallen ben.
Ik heb inderdaad gehoord over het zwangerschaps masker. Ik hoop heel hard dat ik daar geen last van krijg ik knap namelijk erg op van de zon.

Terug
Bovenaan