Gelukkig weer 5 voedingen!!!!!

Hallo allemaal,

Vorige week had ik een oproepje geplaatst voor tips!
Ons zoontje kwam s'nachts echt weer voor een voeding met als gevolg dat hij veel te veel binnen kreeg op een dag!

We hebben meerdere dingen geprobeerd
S'nachts idd een flesje van 60ml 2 scheppen nutrilon en een schepje nutrix aanbieden en dan sliep hij opzich nog wel weer even in maar dat ging dan niet van harte en ook niet meer lang!
We hebben toen geprobeerd de laatste fles 200ml water en 7 schepjes nutrilon en de nutrix helemaal laten wegvallen.
Nou het gaat weer perfect! Hij drinkt overdag zijn flessen helemaal weer op,
en meld zich s'nacht vaak rond half 5 nog even 5 minutjes maar valt dan ook weer in slaap(ik ga er dan niet heen) En slaapt vervolgens weer tot 7 uur!

Verder is hij nou erg verkouden! Heeft iemand daar mischien nog tips voor???

Ik ben van de week weer begonnen met werken, dat was ook wel heel vreemd.
Maar vind het heel eerlijk gezegd ook wel weer ff lekker om wat anders om handen te hebben!

groetjes...

hay kim

ik heb wel een paar tips voor de verkoudheid heeft bij mijn zoontje ook erg goed geholpen.

Neusdruppeltje ong. 3 keer op een dag 1 druppel in elk neusgat.
luuf 2 keer op een dag smorgens en savonds voor het slapen gaan.
Kantel het hoofdeind een beetje omhoog dat ka ngewoon met een paar handoeken onder het matrasje dan loopt ie niet zo vol en slaapt dan beter.

Mijn zoontje werd wel 5 keer wakker tot dat ik ook het matrasje een beetje ging kantelen toen kwam ie misschien nog 1 keer snachts.

nou succes ermee. groetjes joyce

Bij Tycho zetten wij een ui onder zijn bedje.. De hele kamer rook wel naar friettent, maar ach. In het ziekenhuis spoelden ze zijn neus met een spuitje met zoutoplossing. In het begin vond ik dat vervelend om te doen, maar het werkt wel goed. Nu is hij van zijn verkoudheid af!!

Hallo,

Ik gebruik otrivin extra care 3x per dag dit maakt het neusje ook schoon door de harde stukjes te verwijderen, smeer `s avonds voor het naar bed gaan het borstje en rug in met luuf en geef 3x per dag tijmsiroop ivm hoesten.

ben vandaag nog ff voor de zekerheid met Yoëll naar de huisarts geweest omdat ie erg hoeste en roggelde.....gelukkig nix ernstigs....je weet het maar nooit, je hoort nu weer zoveel over het rs virus....

Dat klopt.. Tycho heeft net twee dagen in het ziekenhuis gelegen met het RS-virus. En op dat moment lagen er nog drie andere kindjes...
Hij is nu weer thuis en doet het weer heel goed

Ik smeer bij Yoëll een beetje luuf op zijn borst en rug voor het slapen gaan, maar alleen als hij echt dicht zit.
Anders leg ik een handdoek onder zijn matrasje, zodat hij ietsjes omhoog ligt.

Groetjes Pauline

Terug
Bovenaan