Hallo allemaal,
Vorige week had ik een oproepje geplaatst voor tips!
Ons zoontje kwam s'nachts echt weer voor een voeding met als gevolg dat hij veel te veel binnen kreeg op een dag!
We hebben meerdere dingen geprobeerd
S'nachts idd een flesje van 60ml 2 scheppen nutrilon en een schepje nutrix aanbieden en dan sliep hij opzich nog wel weer even in maar dat ging dan niet van harte en ook niet meer lang!
We hebben toen geprobeerd de laatste fles 200ml water en 7 schepjes nutrilon en de nutrix helemaal laten wegvallen.
Nou het gaat weer perfect! Hij drinkt overdag zijn flessen helemaal weer op,
en meld zich s'nacht vaak rond half 5 nog even 5 minutjes maar valt dan ook weer in slaap(ik ga er dan niet heen) En slaapt vervolgens weer tot 7 uur!
Verder is hij nou erg verkouden! Heeft iemand daar mischien nog tips voor???
Ik ben van de week weer begonnen met werken, dat was ook wel heel vreemd.
Maar vind het heel eerlijk gezegd ook wel weer ff lekker om wat anders om handen te hebben!
groetjes...
Vorige week had ik een oproepje geplaatst voor tips!
Ons zoontje kwam s'nachts echt weer voor een voeding met als gevolg dat hij veel te veel binnen kreeg op een dag!
We hebben meerdere dingen geprobeerd
S'nachts idd een flesje van 60ml 2 scheppen nutrilon en een schepje nutrix aanbieden en dan sliep hij opzich nog wel weer even in maar dat ging dan niet van harte en ook niet meer lang!
We hebben toen geprobeerd de laatste fles 200ml water en 7 schepjes nutrilon en de nutrix helemaal laten wegvallen.
Nou het gaat weer perfect! Hij drinkt overdag zijn flessen helemaal weer op,
en meld zich s'nacht vaak rond half 5 nog even 5 minutjes maar valt dan ook weer in slaap(ik ga er dan niet heen) En slaapt vervolgens weer tot 7 uur!
Verder is hij nou erg verkouden! Heeft iemand daar mischien nog tips voor???
Ik ben van de week weer begonnen met werken, dat was ook wel heel vreemd.
Maar vind het heel eerlijk gezegd ook wel weer ff lekker om wat anders om handen te hebben!
groetjes...