gelukkig weer ongi

Hallo allemaal,
Ben vandaag ongi geworden, 4 weken en 2 dagen na mijn miskraam, met gelukkig bedoel ik natuurlijk dat ik blij ben dat ik nu weet dat alles weer goed zit, de verloskundige zei, gemiddeld duurd het 6 tot 8 weken, maar als je geluk hebt komt het met 4 weken weer op gang, en dan weet je dat je lichaam weer oke is, en dat alles weer op gang is gekomen.
EN na een maande wikken en wegen hebben we besloten dat we er toch weer voor gaan, niet om te vergeten want dat kan natuurlijk niet en dat willen we ook niet , maar gewoon omdat het verlangen er toch heel erg sterk is.We gaan binnenkort trouwen als een bekroning op onze liefde, en daarbij een kindje van ons twee zou het echt helemaal geweldig maken.
Ben eigenlijk alleen wel benieuwd of ik mijn eisprong nog zou voelen, voor de mk voelde ik m wel, maar dat is nu maar even afwachten, ik dacht m wel te voelen, maar ja heb de afgelopen maand wel meer gevoeld, en weet het toch niet zeker, nou ja we zien het wel, we hebben geen haast en doen het rustig aan, en we zien wel wat de toekomst ons brengt.Iedereen heel erg veel sterkte, en natuurlijk veel succes voor de spannende momenten, en ik zal duimen voor jullie!
liefs Knuffelbeertje

Hoi,

Ik was na mijn miskraam ook na 26 dagen ongi, maar nu zit ik op mijn 2de ongi te wachten en die laat al 11 dagen op zich wachten. Al een aantal testen gedaan en allemaal negatief. Vraag me dus toch af of dit ook niet nog met die miskraam te maken heeft. misschien is mijn lichaam nog van slag, ik weet het niet meer. Mijn huisarts zegt nog even te wachten, omdat een test nu wel betrouwbaar is, dus met andere woorden, ben niet zwanger (zegt zij) en moet ik gewoon nog ongi worden. Wacht het maar af. Je wordt er wel onzeker van, hoop dat het met jou beter gaat.
Hoop dat je snel zwanger bent.

Kus Mandy

Hoi Mandy,
Jeetje wat vevelend voor je zeg, maar is er toch niet een kleine kans dat je misschien toch zwanger bent, voel je ej anders? Ja ik weet het ook niet hoor, maar misschien duurd het gewoon wat langer voordat je een positieve test hebt, houd moed meis, zolang je niet ongi word is nog niets zeker, en kan het dus nog steeds.Hou je me op de hoogte , heel veel sterkte in deze onzekere tijd , en ik hoop dat je snel goed nieuws hebt!!!!!!!
liefs Knuffelbeertje

Hoi Knuffelbeertje,

Wat fijn dat je weer ongi bent geworden. Dit is zo'n beetje de enige keer dat je blij kunt zijn dat je ongesteld bent geworden he? Ik ben na 6 weken nog steeds niet ongesteld. Dit terwijl ik eerst een cyclus had van 26 dagen. Ik hoop dat mijn ongi ook snel komt omdat die onzekerheid echt vreselijk is. Heb al een paar testjes gedaan maar ben helaas niet zwanger... moet nog maar gewoon afwachten vrees ik. Jij veel succes met klussen straks!!

Groetjes Frederique

Hoi Frederique,
Ja het is inderddad de enige keer dat ik er blij om ben, het is wel super hevig maar ja dat had de verloskundige al voorspeld, dus ik was wel een beetje voorbereid.
Jeetje wat vervelend voor je dat je hetnog niet bent, maar nog vervelender dat je ook geen positieve test hebt, maar ik dnek zolang het er niet is dat je wel hoop blijft houden of niet?
ZO te hebben gelezen heb je wel een mooie bruiloft gehad, dat is dan wel weer fijn, en ben je net terug van je honeymoon, heb je het naar je zin gehad, en ben je een beetje bijgekomen of niet zo, zal wel een beetje afleiding hebben gegeven hoop ik voor je, en nu maar hopen dat je of snel ongi word of een positieve test( dat hoop ik natuurlijk voor je , zal voor je duimen hoor)krijgt, heb je er zelf een gevoel bij,?
Ik gaat ook bijna trouwen ( 9 weken), en heb daar toch wel veel afleiding van,er zijn toch nog aardig wat kleine dingentjes wat geregeld moet worden , maar wel ontzettend leuk om te doen!
Heb altijd zwanger willen ttrouwen, en we hebben ook even gedacht dat het zo zou zijn maar helaas, het zou natuurlijk nog wel kunnen alsnog, maar ja je hebt het niet voor het zeggen he.]
We zien het wel, maar ondertussen zal ik voor je duimen!Laat je het wel even weten!!
Sterkte!Liefs Knuffelbeertje

Hoi Knuffelbeertje,

Mijn bruiloft was heel speciaal. Iedereen had het enorm naar hun zin en het was echt een heel gezellig feest. Wat wel jammer was, was dat ik uitgerekend de dag voor mijn bruiloft ziek werd. Ik had een zware keelontsteking op mijn bruiloft. Ookal vergeet je de pijn af en toe op zo'n dag, ik kon niets eten en drinken zoveel pijn had ik.
De dag na mijn trouwen ben ik naar de dokter geweest en kreeg ik antibiotica. Op de huwelijksreis voelde ik me daarom weer helemaal goed. We hebben ons prima vermaakt en heerlijk gerelaxt. Wel heb ik op de vakantie veel nagedacht over mijn miskraam. Op vakantie, als je in alle rust bent, word je dan ineens met al die gevoelens geconfronteerd. Maar dat is misschien maar goed ook. Dan kan ik het echt een plekje geven.
Zelf ben ik nu bijna 2 weken te laat met mijn ongi en wat jij al zei, houd ik steeds hoop toch zwanger te zijn terwijl ik weet dat dat niet het geval is. Als ik tussen nu en een paar dagen ongesteld zou moeten worden, kan het ook niet omdat ik 2 weken geleden, alle dagen eromheen ziek was en we dus niet hebben geklust... Maar goed. Ik zie het wel. Zou blij zijn als die ongi door zet.
Wat leuk dat jij ook gaat trouwen! Het is echt waar wat iedereen zegt, het is heel erg bijzonder!! Je zegt dat je graag zwanger wilde trouwen... dat kan nog steeds natuurlijk. Ik hoop voor je dat het meteen weer raak is! Heb je een lange cyclus?
Veel succes deze maand met klussen!!!

Groetjes Frederique

Hoi Frederique,
Wat jammer dat je zo ziek bent geweest, maar wel fijn dat je ondanks dat toch een mooie dag hebt gehad.
Ja het zou inderdaad nog kunnen, zwangertrouwen, alleen moet het wel gelijk weer raak zijn, daarom zou ik het ook fijn vinden als ik nog steeds mij eisprong voel, , maar we zien wel, ik probeer met toch ook meer met het trouwen bezig te houden, is wel erg leuk hoor die voorbereidingen.
Ik had voor mijn mk, een cyclus van 26 dagen, dus zou het mooi zijn als dat nu nog steeds het geval is, maar ja dat is nu dus even afwachten, maar ik houd je op de hoogte.Jij heel erg veel sterkte, met of dat je ongi doorzet of toch misschien..........., nou ik lees het vanzelf wel denk ik, in ieder geval succes in deze onzekere periode!!!!!!
liefs Knuffelbeertje

Ik had net als jou een cyclus van 26 dagen. Ik hoop dat we dat straks inderdaad weer hebben. Ik ben echt heel bang dat ik straks een hele onregelmatige of lange cyclus heb!
Geniet in ieder geval van alle voorbereidingen. Lekker he die afleiding?!
Ik houd je op de hoogte. Ik spreek je vast snel weer.

groetjes Frederique

Terug
Bovenaan