gelukkig weer thuis...

A

Anoniem

Guest
hee meiden!!

noa heeft even in het ziekenhuis gelegen helaas 4 dagen.
ze had erge darm krampen die hard verscheurend waren om te zien, ben wel darmkramjes gewend maar dat was anders.
ook spuugde ze haar voeding wat uit na elke voeding.
ze heeft reflux en krijgt ook medicatie hiervoor.
nou ja het was gewoon niet leuk meer thuis, ze huilde alleen maar.
het begon na de eerste fles al.
alleen de laatste fles ging goed ook omdat ze zo moe was denk ik.
ze hebben haar goed in de gaten gehouden in het ziekenhuis en ze denken dat ze over prikkeld is en dat ze veeeeel meer wil maar dit nog niet kan en dat dat erg vrustreerd.
ze heeft daar goed geslapen en was gewoon ook erg moe.
ze hebben daar een huil schema bij gehouden( groen= slapen geel = jengelen en rood= krijsen)
ze heeft gelukkig de eerste dag alleen maar gekrijst en nu gaat het ook goed.
ze is lekker weer thuis en slaapt nu zelfs!!!
want echt het is zo vreselijk om je kind achter te moeten laten en dat jij maar weer naar huis moet.. wat een nare ervaring zeg!!

liefs annelies

Wat enorm vervelend, hopelijk gaat het vanaf alleen maar beter.
Het lijkt mij zo erg als je ziet dat je kindje zo een krampjes heeft.

Alice

Hoi Annelies,

Wat een rotervaring zeg! Je kleine schat in het ziekenhuis.... Dus ze heeft reflux maar ook nog iets anders? Ik hoop dat het snel beter wordt en ze weer goed in haar velletje zit. Sterkte!

groetjes
Staartmees

He wat sneu! Ik hoop dat de stijgende lijn nu doorzet! Luna heeft ook veel last gehad van krampjes en ik weet uit ervaring dat het heel vervelend is om te zien bij die kleine popjes.
Ik masseer elke ochtend even haar buikje (rond het naveltje met de klok mee met 2 vingers). Het lijkt te helpen want het is al een stuk minder...
Misschien kan je er wat mee.

Groetjes,
Nathalie

Gelukkig gaat het weer wat beter. Het lijkt me verschrikkelijk om je kindje huilend achter te moeten laten.

Terug
Bovenaan