gelukkig!

Hallo, ik mag op het moment op mijn heerlijke petekindje passen. Echt een ongeloofelijke schat.

Zoals ik van de week al vertelde heeft mijn man spataders (in zijn scrotum) we moeten nog naar de uroloog om te bespreken wat we gaan doen. (opereren of niet) Nu heeft mijn man al besloten het zowiezo te doen. Hij zegt ook iedere kans is er één! Gelukkig maar dat hij er zo over denkt he. Voor het zelfde had ie gezegd daar begin ik niet aan hoor. Tja dat had toch gekunt, hij zou niet de eerste (en waarschijnlijk ook niet de laatste)man zijn die al die poespas niet wil. Gelukkig denkt hij er anders over. Nu nog maar hopen dat je operatie niet voor niets is. Duimen jullie voor ons. Ik hoop dat er niet zo'n lange wachtlijst is, hoe eerder hoe beter.....!

Liefs Molly.

Hoi Molly,

Wat goed joh!! Ja, ik kan mij best voorstellen dat er mannen zijn die het absoluut niet zien zitten om zo`n operatie te ondergaan,,,het ligt vaak toch erg gevoelig,,letterijk en gevoelig! Gelukkig denkt jou man daar anders over en ziet het als een kans!! Ik ga voor jullie duimen dat de operatie succesvol is en dat je man snel aan de beurt is!!!!

Liefs moi xxxxx

Hoi Molly,
Mijn man heeft hetzelfde, ook een spatader. Wij zitten nu te wachten tot hij een oproep krijgt.
Maar hebben jullie nu nog een extra afspraak met de uroloog of wordt dat jullie eerste afspraak? Bij ons gaf hij namelijk tijdens de 1e afspraak al aan dat hij een spatader op de foto had gezien en voorstelde om te opereren.
Ik hoop zo dat het echt daaraan ligt en dat we dan op een normale manier zwanger kunnen worden.
Volgens de uroloog is het 50% kans dat het zaad dan beter wordt. Ik hoop het zo voor ons.

Groetjes Puck

Hoi Puck, de fertiliteitarts wilde een echo laten maken en daarna een afspraak bij de uroloog voor de uitslag. Ze legde uit dat als het een spatader is dit geopereerd kan worden en dat er 60% kans op verbetering is. Nu hebben we de echo gegehad en de radioloog vertelde ons dat er een spatader zit en dat operatief verholpen kan worden. Hij zei maar dat zal de uroloog vertellen. We hebben die goeie man dus nog niet gezien. Staan jullie allang op de wachtlijst? Op de site www.fertiliteit.info staat heel veel info hierover. Hierop staat dat zelfs bij 65-70 % van de mannen verbetering hebben na een ingreep........!

Ik zal ook voor jullie duimen. Was het voor jou man een probleem?

Liefs Molly.

Heee Molly,

Ook ik ga hard voor jullie duimen hoor. Tot ze blauw zien en dan nog een beetje!!

Hopelijk gaat het helpen en ben je snel zwanger!

Trouwens erg blij voor je dat je man er zo over denkt! Hij wil het dus ook net zo graag als jij. Aangezien hij zich laat opereren. Knap hoor! Heb weleens gelezen dat een man niets wilde doen. Daar zit je dan met je beebie wens. Gelukkig voor jou dat hij een schat van een man is zo te lezen.

Alvast succes!

Liefs Claudy

Hoi Molly,
Goed zeg dat je man dit wil ondergaan,dan moet t toch ook goed komen!!!
Heel veel sterkte (ook, of vooral in dit geval, voor je man) en hopelijk is de wachtlijst niet te lang en is hij snel aan de beurt!!!
Groetjes pluk

Hoi Molly,

Goed zeg dat je man "gewoon" die operatie wil ondergaan. Je hoort inderdaad wel eens anders. Een kennis van een kennis van een kennis van mij (vandaar dat er ik nu inhoudelijk niet zoveel van weet) is ook geopereerd aan een spatader. Binnenkort zie ik hem op een verjaardag (ze zijn er heel open in). Ik zal eens voor je polsen hoe dat verlopen is en hoe de status nu is.

In ieder geval hoop ik dat jullie snel geholpen worden.

Succes.

Liefs,
Anne

Terug
Bovenaan