gelukkig

Vanmorgen wezen wegen en gelukkig is onze Wout weer aangekomen. Wel maar een klein beetje, zo'n 100 gram. Dat is echter beter dan afvallen of niet aankomen maar ze vond het erg weinig voor de energie die ik erin gestoken had. We gaan nu dus proberen weer een beetje een normaal ritme te krijgen van 6 tot 7 voedingen per 24 uur en dan na iedere voeding 60 ml afgekolfde melk aan te bieden. Ben er wel blij mee zo. Ze gaf aan dat ze me zo gedreven vond en ik er zoveel energie is stak dat ze hoopte dat we zo de 6 maanden vol zouden kunnen maken. Dat zou heel erg fijn zijn. Nu gaan we de volgende week vrijdag weer wegen, blijft dus nog even spannend, maar het lijkt de goede kant op te gaan!

liefs van een blije mama

Fijn dat hij toch weer een beetje is aangekomen. Kan me wel voorstellen dat het een beetje tegenvalt als je ziet hoeveel moeite je ervoor hebt gedaan!!
Jij voedt Tijn toch ook nog? Je zou dan toch zeggen dat het met jouw productie helemaal snor zit, en dat Wout dan ook goed zou moeten groeien.
Heb je nog voldoende kolfmelk op voorraad? of kolf je iedere dag nog af?

Hey mama's,

ik ben heel blij met het consultatiebureau ja... Nu een keertje wel! Ik voed Tijn ook nog ja, wel nog maar 1 keer per dag momenteel. Ik heb zakken melk op voorraad maar als ik strakjes werk zullen die er hard doorheen gaan (meneer drinkt 3 x 180 en gisteren nog eens 100 extra in de tijd dat ik weg ben per dag en ik kolf per dag zo'n 200 denk ik) Ik kolf standaard iedere morgen en blijf dat nog maar even doen. Wil zo graag in ieder geval de 6 maanden vol maken.
De flesjes na de borst gaan erin als koek. Ik geef nu bv om 7-10-13-16-19. Die keren probeer ik een flesje erna te geven (lukt 9 van de 10 keer). Daarnaast geef ik ook nog alleen de borst om 22 en ergens in de nacht. Nog even ons best doen om de produktie op peil te houden en misschien toch wat extra grammen te winnen.
Dank jullie voor jullie steun!

liefs Natasja

ps, ja zit ook op het forum mari, wist niet dat jij er ook komt...

Terug
Bovenaan