gelukkig

ben vanmorgen voor het eerst naar het buro geweest gelukkig heeft alina geen reflux daar was ik best bang voor het is gewoon puur krampjes en dus valse lucht kreeg het advies als ze er last van heeft gewoon op d,r buik te leggen dan schynt het beter er uit te komen ze is van 32,20 gr naar 40,86 gr gegaan dus ze doet het gelukkig goed

Waar hebben ze dat op gebasseerd dat ze geen reflux heeft? Ik ben naar de HA geweest voor verborgen reflux, maar hij zei dat dat niet te onderzoeken valt, reflux...

nou ik dacht dat ze het hadt dat ze ongeveer per dag 2 flessen moeilijk drinkt en ook een beetje terug geeft maar die arts op het buro zei als het reflux is drinkt ze elk fles moeilijk en kan je zien als ze melk terug geeft dat het zeer doet en dat doet het tot op heden niet gelukkig vanacht wel 1 keer maar dat kan ook omdat ze te snel dronk dus ik hou het gewoon in de gaten ik hadt die ene spul met dat pupetje voor de darmpjes dacht eerst dat het wel hielp maar heb nu die druppels van vsm cinababy hoop dat dat beter helpt want ze boert zo slecht en k,hadt het idee toen ik het gister gaf dat ze wat beter boerde en je mag dat elk uur geven by acute gevallen vanacht was ik het vergeten en toen hadt ze er weer meer last van

Met reflux hoeven ze niet moeilijk te drinken, sommige beebjes drinken juist liever te veel om de pijn te verzachten.
Maar het zouden best krampen kunnen zijn.. Als ze niet geregeld spuugt of de halve dag loopt te slikken zal het wel wat meevallen.
Cinababy mag elk uur maar dan maar zes keer geloof ik per dag maximaal.. Potje staat op tafel, kan er even niet bij

Nee dat spugen doet ze byna tot helemaal niet en t,slikken ook amper aan maar door d,r spruw drinkt ze soms zo moeilyk waardoor ze teveel lucht hapt en daardoor krampjes krygt dat is zo zielig ja dgd druppels mag 6x per dag

spugen en spugen daar zit ook wel een verschil in...en wanneer is het nou spugen door de reflux en wanneer is het nou een mondje van de fles teruggeven...

Onze vent drinkt de fles goed, houden em goed rechtop zodat het allemaal kan zakken. Maar leg je em daarna neer kan hij er toch nog een keer of 4 a 5 wat uitgooien....soms wittige slijm en soms doorzichtig slijm. Vind het maar een lastig onderwerp dit :)

Terug
Bovenaan