Gelukkig!

Vanmorgen de echo en wat was ik toch nerveus! Eerst even de bloeddruk meten en die was keurig, ondanks mijn zenuwen (65/140). Toen de echo... Ik zag niets bewegen of knipperen, maar al snel liet de gynaecoloog het hartje horen en zagen we het daarna ook bewegen. Wat een prachtig mooi gevoel was dat!

Het kindje is nu al 4,4 cm, dus zit ik op 11 weken en 2 dagen. Ineens ben ik dus uitgerekend op 8 september, terwijl ik volgens de vk uitgerekend was op 13 sept. Toch bijna een week cadeau :)

Ik klim weer op m'n roze wolk. Het moet wel heel raar lopen wil er nu nog iets mis gaan.

Liefs Sabien

Leuk he, zo'n week cadeau!
Bij mijn tweede echo met 8 weken had ik ook drie dagen cadeau gekregen. Ben benieuwd met de termijnecho, volgende week vrijdag. Misschien zijn er wel weer een paar dagen extra bij!
Ben in ieder geval blij dat mijn zwangerschap goed gaat want bij mijn eerste dochtertje hadden we steeds zorgen omdat ze niet goed wilde groeien... tot 2 weken voor de bevalling. Toen heeft ze een groeispurt gehad, en die heb ik toch heel erg gevoeld...

Goed nieuws! Nu lekker gaan genieten want de kritieke weken zijn voorbij! Heerlijk lijkt me dat, ik vind t nog zooo spannend... Over een weekje weet ik meer! (ma 27/2 echo)

Terug
Bovenaan