A
Anoniem
Guest
Nou, het was dus inderdaad weer foute boel deze maand! Na 5 dagen overtijd (en bruine afscheiding) kwamen de rode duivels toch en aardig heftig (erge buik- en rugpijn) Maar na 2 dagen was het alweer een stuk minder! Ben toch maar naar de huisarts geweest! Die bruine afscheiding kan geen kwaad, zeker omdat ik het elke maand heb! het kan zijn dat het deze (weer) fout is gegaan, oftewel een minimiskraam, maar daat wil ik niet over denken. Moet nu 3 maanden gaan tempen en dan terugkomen mocht er dan nog niks gebeurd zijn! Maar wat een gedoe is dat zeg, niks voor mij! Ben het al een keer vergeten!
Maar goed, alles voor het goede doel!
Zag trouwens gisteren dat mijn NOD op 3 oktober valt! En dan zijn wij precies een jaar getrouwd, als dat geen geluk moet brengen???!!!!
Dit weekend wordt cruciaal, vroeg naar bed dus en overdag krachten sparen??!!!
Iedereen weer sterkte en ik zal voor jullie duimen!
PS wie heeft er trouwens ervaring met tempen, hoe doen jullie het en hoe gaat het?
Maar goed, alles voor het goede doel!
Zag trouwens gisteren dat mijn NOD op 3 oktober valt! En dan zijn wij precies een jaar getrouwd, als dat geen geluk moet brengen???!!!!
Dit weekend wordt cruciaal, vroeg naar bed dus en overdag krachten sparen??!!!
Iedereen weer sterkte en ik zal voor jullie duimen!
PS wie heeft er trouwens ervaring met tempen, hoe doen jullie het en hoe gaat het?