geluksmama

Hoi,

Ik las je bericht bij een andere topic. Hoe gaat ie nu met je? Nog afscheiding?

Ik hoop dat het beter met je gaat en dat je woensdag een top echo hebt meis.

Liefs grotebroer

Wat lief van je!!
Ik heb het nog niet weer gehad.
't Was ook echt maar een heel klein rondje zeg maar, maar natuurlijk maak ik me nu wel zorgen.
Ik probeer het toch maar los te laten (hoe???) en woensdag af te wachten.
Ben wel reuze benieuwd.......

Liefs!!

Blij om te horen, dat je verder geen verlies hebt gehad. Nogmaals ik hoop op een super echo woensdag. Bloedverlies geeft je gewoon een naar gevoel, al had een collega van mij de hele zwangerschap zo af en toe bloedverlies. Het was iedere keer weer schrikken, maar toch heeft zij een kerngezonde knul, die al bijna weer 2 is.

Mijn duimen draaien voor jou!

Liefs grotebroer

He grotebroer,

Wat fijn dat je zwanger bent, ik vroeg me al af hoe het met je gaat, maar goed dus!!

Gefeeeeeliciteerd, echt super!

Hoe voel je je, ik ben benieuwd naar je echo, spannend voor jullie.

Wij hebben nog steeds een time-out, vindt het erg moeilijk, maar mijn vriend ziet het voorlopig niet zitten, ik weet niet of je mijn verhaal nog weet.
In 2005 hebben we samen een auto-ongeluk gehad en hebben daarna een lang revalidatie traject gehad ook financieel, is er veel veranderd we kunnen beiden niet meer 40 uur werken, mijn vriend werkt 20 en ik ook, we redden het elke maand precies. Daarbij heeft mijn vriend al 2 kinderen uit een vorige relatie, dus tja voor hem is het anders. Hou zij het wel willen, maar zijn gezondheid is nog niet helemaal top, eerst wil hij dat hij zich beter voelt.

Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet.
Heb jij of iemand anders nog een tip voor me?

Liefs, Fre

Fre1976, dat is ook een moeilijke situatie.
Je moet er toch beide achter staan, maar als je zelf heel graag wilt lijkt me dat wel heel erg moeilijk.
Sterkte!!!

Terug
Bovenaan