Geluksmomenten in deze tijd

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Vandaag zuchtte ik eens diep en zei ik tegen mijn man dat ik wel weer echt uitkijk naar de momenten dat we weer ons normale leventje terug hebben met naar kantoor rijden, de kleine naar de opvang etc. <br /><br /></span></p><div><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Maar niet veel later zei ik ook tegen mijn man dat dit toch eigenlijk wel een heerlijke bonustijd is die we nu ineens met elkaar als gezin hebben. Jeetje wat zie ik mijn mannetje (ruim 22 maanden) groeien in die paar weken en niet alleen in de lengte (de online webshops zijn denk ik leeggekocht door mij inmiddels haha), maar ook in zijn ontwikkeling. Hij praat in deze paar weken ineens veel meer, rent ineens hele stukken, fietst als een raket op zijn driewieler en meneer kan scheetjes laten en lacht er hard om haha ? , hij heeft ineens een vriendje gevonden in zijn knuffel die hij ook echt te drinken en te eten geeft en heel veel kusjes (smelt), maar daarnaast zien we hem zo genieten van de tijd die hij nu heeft met papa en mama. We worden overladen met knuffels en kusjes en de geluksmomentjes op zijn gezichtje als we weer een stukje gaan fietsen of bij de schaapjes gaan kijken. Heel eerlijk ga ik het gewoon missen deze extra tijd die we ineens zo met elkaar hebben. Na alle negatieve berichten in het nieuws, vind ik dit toch ook wel een heel mooi positief iets. Dat wilde ik gewoon even kwijt ? ik realiseer me steeds meer hoe gek ik op mijn zoontje ben en dat dit zo genieten is. Laten we hier ook iets moois uithalen </span></div>
 
Fijn zo'n bericht! En ik ben het helemaal met je eens. Ik zit nog in mn verlof en ben dus full time thuis met dochter van 21 maanden en 5,5e week. Vond het eerst echt rot dat ik niet een normale kraamtijd had, maar probeer het nu alleen maar positief te zien. Geen visite als je zelf nog moet wennen, alle tijd voor een goede en veilige hechting met mn baby. Elke dag loop ik 2 uur met beide kinderen, mn oudste dochter geniet daar echt van en ik ben al heerlijk bruin haha! Voor mn dochter een glijbaan en schommel in de tuin dus ze kan heerlijk spelen. Zo maken we er het beste van voordat alle drukte weer begint. 
 
Wat een mooi bericht en zo waar! Gisteren de 2e verjaardag van onze zoon gevierd. Geen bezoek en mijn zus kwam zingend in de voortuin met haar kinderen en man. Eerst ontzettend balen dat beide families er niet bij konden zijn. Maar uiteindelijk super leuke dag gehad met ons gezin gehad waar in zoontje ontzettend heeft genoten! Dacht dit is ook super fijn om in de rust en genietend van elkaar te vieren 
 Goede instelling om er zo naar te kijken!
Vele geniet momentjes toegewenst
 
Ja ik sluit me hierbij aan. Aan de ene kant best pittig zo elke dag met zijn allen thuis, maar ook fijn en bijzonder. Onze zoon maakt ook een enorme ontwikkeling door. Kletst de oren van je kop en haalt heel veel grapjes uit. Elke dag wel nieuwe woordjes, heerlijk om te zien en horen. Hij geniet er erg van dat papa en mama elke dag thuis zijn ?
 
Mijn dochter maakt mega sprongen. Iedere dag wel iets nieuws. Dat koppie als ze beseft dat ze weer wat heeft geleerd. Goud waard en ik zit er met mijn neus bovenop. Soms doet ze ineens dingen waarbij het lijkt alsof ze dit al jaren doet. Als bijvoorbeeld de tablet aanzetten. Mijn man en ik kwamen niet meer bij, zo grappig. En binnenkort hopelijk lekker lopen... Ik geniet van haar spel en zelfs van haar frustratie en driftbuien. Normaal zou ik op dit soort dagen naar de kinderboederij of rondje stad doen. Eruit als afleiding. Dat kan nu niet en dwong mij om er ander mee om te gaan. Een bijzonder waardevolle les ♥
 
Terug
Bovenaan