Geluksmomenten

A

Anoniem

Guest
Vanmiddag  had ik er eentje, zo'n echt geluksmoment. Ik liep met de hond in het bos, de zon scheen (even) door de bomen heen. Suze zat in de draagzak met haar hoofd zo ver mogelijk achterover naar de boomtoppen te kijken, waar de blaadjes ritselden. Ik was Dikkertje Dap aan het zingen en Suze giebelde af en toe. Onze Bo (grote zwarte hond) sjeesde vrolijk door het bos en lette intussen heeeeel goed op of er geen vreemden in de buurt waren waar hij Suze en mij tegen moest beschermen, hihi.

Wanneer hebben jullie van die  geluksmomenten?

heerlijk he?

vanmorgen nog. we liepen in de regen naar het cb. en senna zat lekker in de wandelwagen te kletsen en iedereen op straat zei elkaar gedag en ik werdt er helemaal blij van. (ja zelfs met regen)

maar ik heb heeeeel vaak dat soort momenten hoor!

liefs marijke

hoi hoi

ik had vanavond

had de kinder in bad gedaan lekker pyamatjes aan
me mannetje zat al in joggingpak en toen zijn we met ze viertjes op ons bed gaan liggen
kaya en jayla in het miden kaar en ik aan de uiteinde en dan zie ik de kinderen zo druk in de weer jayla probeerde kaya zijn speen te pakken en kaya zei heel lief nee zus is van glote ( effe in zijn woorden ) bloer zo lief en jayla maar lachen
dan denk ik echt wat een rijkdom
en zo zijn er nog honderduizend meer

groetjes mariella

Mooi he die momenten. Hier ook veel. Vind het lastig om er zo 1 uit te pakken.
Het mooiste vind ik vaak als Quinn lacht. Als ik hem bijv. met mijn hand in zijn nek kriebel.
Wat ook genieten is als hij met papa aan het stoeien is en ze hebben samen zoveel plezier.
Groetjes Veerle

Prachtig he? Ik heb gelukkig ook vaak van deze momenten, maar vorige week in Oostenrijk had ik wel een supergeluksgevoel toen we met z'n vieren in een stoeltjeslift zaten. Superstil om ons heen, alleen vogelgeluiden, prachtige omgeving, koeien (met bellen) liepen onder ons, de kinderen superlief, lekker zonnetje erbij. Ik dacht toen nog: wat heerlijk!!!!!
Groetjes,
Ruth

dat zij er zo veel.

Ik kan er ook van genieten om s'avonds met z'n vijfen aan tafel te zitten. Gewoon mijn hele gezinnetje compleet. Heerlijk vind ik dat.

quote: ruth30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-08-2007 09:38:44'));

Prachtig he? Ik heb gelukkig ook vaak van deze momenten, maar vorige week in Oostenrijk had ik wel een supergeluksgevoel toen we met z'n vieren in een stoeltjeslift zaten. Superstil om ons heen, alleen vogelgeluiden, prachtige omgeving, koeien (met bellen) liepen onder ons, de kinderen superlief, lekker zonnetje erbij. Ik dacht toen nog: wat heerlijk!!!!!
Groetjes,
Ruth

Oh, dat klinkt  goed!! Volgend jaar wil ik ook weer op vakantie  Dit jaar zijn we niet weg geweest.

groetjes,
Karin

Vanmorgen met zijn drietjes in het grote bed ().
Gisteren toen ik met onze bulldog en Joey naar het bos ging en er een jongetje van een jaar of drie met zijn zus en zijn vader liep. Hij had een heel grote tak gevonden en vertelde dat vol trots aan me. Dan denk je toch: 'o'wat is het leven mooi!'
Vooral ook omdat de vader van dat ventje heel argwanend naar onze hond keek en hij vond dat zijn zoon moest doorlopen. Het ventje was echter helemaal niet bang en was vol verwondering naar zijn lange stok (die twee keer zo groot was als hijzelf) aan het kijken.

Terug
Bovenaan