geluksmomentje

Ik heb in mijn vorige zwangerschap de Angelsound gekocht om naar het hartje te kunnen luisteren.
Nu net voor het eerst weer uitgeprobeerd en meteen een hartje te horen, echt zo mooi om weer te horen!

fijn weekend allemaal!

liefs,
 
Oooo, ik vind dat zo'n geweldig geluid.
Ik kan niet wachten om het hartje van ons kindje te horen kloppen. Maar ik ben pas 6 weken dus moet nog even geduld hebben.
Geniet er maar lekker van!!!
 
hoi mama can c,leuk zo,n apparaat he? ik heb er ook een en heb er de vorige zwangerschap ook gebruik van gemaakt. heerlijk, kan niet wachten tot ik nu weer wat hoor
groetjes esther
 
wat fijn he je kleine te horen is toch een rust gevend gevoel ik heb niet zo n apparaatje maar en had er ook nog nooit van gehoort mag ik vragen waar je die kan kopen en hoe duur die is
 
Ik heb er ook een, erg leuk!

De mijne heb ik voor 25 euro op Marktplaats gekocht bij mijn vorige zwangerschap. Nu nog maar 6 weken zwanger, dus nog even wachten.

Mocht je er een kopen: het duurt soms even voor je doorhebt waar je kindje ligt, en je een hartje hoort. Het hartje klinkt als een galopperend paard, qua ritme, maar soms klinkt het ver weg, zeker in het begin. Wat ik maar zeggen wil: schrik niet als je niks hoort..

Mocht je er een kopen, zou ik m gaan proberen als je net bij de vk het hartje al gehoord hebt, zodat je zeker weet dat het goed zit, ook al je niks hoort.

Veel plezier!
 
@ tamjoh

Ik heb hem 3 jaar geleden gekocht bij de Kijkshop en kostte toen 40 euro, ik geloof dat ie dat nu nog steeds kost.Echt een super leuk ding, maar inderdaad wat Maria zegt: Ga je niet druk zitten maken als je het hartje niet kunt vinden, het is natuurlijk niet van dezelfde kwaliteit als dat ding van de VK.
Ik ben nu bijna 13 weken en hoor het hartje nu een dag of 4.

liefs,
 
Terug
Bovenaan