Gelukspoppetjes of zoiets

<p style="color: #333333; font-family: Georgia," times new roman","bitstream charter",times,serif; font-size: 16px; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: left; text-decoration: none; text-indent: 0px; text-transform: none; -webkit-text-stroke-width: 0px; white-space: normal; word-spacing: 0px;">Lieve Allemaal,</p><p style="color: #333333; font-family: Georgia," times new roman","bitstream charter",times,serif; font-size: 16px; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: left; text-decoration: none; text-indent: 0px; text-transform: none; -webkit-text-stroke-width: 0px; white-space: normal; word-spacing: 0px;">Na een lang en moeizaam traject is het ons gelukt om zwanger te worden, mijn lieve nichtje volgt precies hetzelfde traject als mij en bij hun is het helaas nog niet gelukt. Om haar nu zo opeens te vertellen dat het bij ons wel is gelukt voelt niet fijn, ik wil haar graag iets van een geluks poppetje of iets anders bijzonders geven maar helaas kan ik niet iets vinden wat specifiek voor een kinderwens, zwanger worden of ivf traject staat. Hebben jullie misschien ideeën?</p><p style="color: #333333; font-family: Georgia," times new roman","bitstream charter",times,serif; font-size: 16px; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: left; text-decoration: none; text-indent: 0px; text-transform: none; -webkit-text-stroke-width: 0px; white-space: normal; word-spacing: 0px;">Liefss</p><p> </p>

Dat blijft moeilijk, maar juist zij zal begrijpen hoe fijn het nu voor je moet zijn. 
Je zou iets in de vorm van een edelsteen kunnen geven? Ik heb dit even voor je opgezocht.  
https://www.mindfulmoms.nl/edelstenen-en-je-zwangerschap/
Misschien als sieraad maar misschien ook in combinatie met een klein beertje/poppetje of iets dergelijks. Ik denk dat zoiets altijd een kostbaar cadeau is. 
Een hele fijne zwangerschap gewenst voor jou! 

Ik heb een ornament gekregen van een familielid. Maar die komt uit Griekenland. Is volgens mij kinderke jezus. Rechthoekig stukje metaal met een "negatieve" afdruk/vorm er in zeg maar. 
Ze hadden haar verteld dat die voor vruchtbaarheid staat. Maar normaal hang je zoiets in de kerk begreep ik. 
Heeft hier nog niet gewerkt haha. En geloof niet per se zelf daar in. Maar het gebaar was lief. 

Terug
Bovenaan